Mit Excel ark gratis til jer ...
-
Nordicstock. Håber du vinder kampen. Jeg investere primært i biotek, overvejende i kræftselskaber. Det er bestemt ikke kun for vindings skyld,men for også at gøre min lille del til at vi får løst udfordringerne med de mange former den lortesygdom viser sig på.
Respekt
Morten -
Hej

Jeg har nu sendt Excel-arket til dem af jer som har skrevet til min Gmail. Jeg har også uploadet arket i linket herunder (tak til Tommy Carstensen for den info
)Der er en fane for hver af de definitioner som Nasdaq OMX bruger.
- Industrials
- Health Care
- Technology
- Insurance
- Consumers (Goods & Services)
- Seafood (Norway speaciel)
- Banks & Investment companies
- Telecom
- Utilities
- Materials (+ 1 gold mining company and 1 silver mining company)
- Oil Production
- Oil Service
- Shipping
- Real Estate (only a few selected companies)
- Car companies
- Air Plane companies
- Luxury goods
- USA (udvalgte selskaber der f.eks. tales om i Millionær Klubben)
404 - Page Not Found
Sharing files with file.io is convenient, anonymous and secure. Just upload files and share the links via email, SMS, Slack, Discord, etc. Easy-to-use REST API.
(file.io)
-
Hej A.Juhl.
Jeg skulle lige lave en tilføjelse. Jeg håber linket herunder virker? ... eller skriv til min Gmail og så sender jeg det den vej.
404 - Page Not Found
Sharing files with file.io is convenient, anonymous and secure. Just upload files and share the links via email, SMS, Slack, Discord, etc. Easy-to-use REST API.
(file.io)
Ellers håber jeg at alle dem som har skrevet har modtaget Excel arket?
-
Skidtmads Ahhhh, jeg beklager jeg fik anbefalet den hjemmeside. Der er mange alternativer. For ikke at laegge mere beslag paa NordicStock s tid, saa uploader jeg gerne filen til midgardfinance.com eller tommycarstensen.com, hvis nogen sender den til proinvestor snabela tommycarstensen punktum com. Jeg beklager endnu en gang.
-
ro på, Tommy, du leverer så megen kvalitet og dedikation. Jeg ved, at det ikke altid har været let for dig. Jeg læser alle informationer fra dig med et ekstra vågent øje. Du står for mig for kvalitet og engagement.
så den lille ting om file.io betyder intet... -
De bedste tanker herfra. Fantastisk du stadig har overskud til at dele ud og hjælpe os andre.
-
Tak for alle de fine hilsner i min mailbox
Det er meget værdsat. Jeg håber at alle der har skrevet har modtaget Excel-arket. Hvis ikke må i lige skrive igen. -
Jeg har lige modtaget arket og uploadet det hertil:
https://www.midgardfinance.com/misc/NordenAktierRegnskab2022.xlsxJeg skal selv have et kig paa det i aften.
Fortsat god onsdag til alle og isaer NordicStock .
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind