BWLPG
-
Udbyttet i BWLPG er så højt - er der andre man kunne skifte til med samme udbytte - og måske lidt større kursudsigter ? Skal man over i LPN @helgelarsen galant-henrik
-
Jeg har også Flex-LNG. Tjek selskabet ud her.
Alle de seneste udbytter finder du ude i højre side ved at scrolle ned.
DN Investor
DN Investor gir deg markedsoversikt og nye spennende verktøy som kan hjelpe deg å få oversikt over finansmarkedene.
DN Investor (investor.dn.no)
-
BS..Jeg følte mig ikke tryg ved, at Fredriksen blev så dominerende i selskabet gennem hans seneste store opkøb. Derfor solgte jeg mig ud og valgte alene at satse på BW-LPG i sektoren.
-
Hej,
Til dem som gerne vil have en regnskabs-oversigt over BW LPG og Avance Gas (LPG), samt hvad den tekniske model siger om de to selskaber, så er de herunder.
PS: Jeg ejer ikke aktier i nogle af de to selskaber.
===============
1.) For BW LPG kan man se at man stadig havde høj omsætning i deres 4. kvartal 2021, omend lidt lavere end i samme kvartal året før.
2.) Ser vi indtjeningen i 4.kvartal 2021 for BW LPG, så er den stadig meget høj, men ikke så høj som i de 2 foregående kvartaler for samme tid på året (Q4 2020 og Q4 2019).
3.) En god nyhed synes jeg er, at man i 4. kvartal 2021 satte udbyttet op, efter at man måtte sætte det ned i 2. kvartal og 3. kvartal 2020.
4.) Ser man på den tekniske model for BW LPG, så er der stigende momentum i RSI, MEN den har nået en top i RSI som indikerer at aktien ... på kort sigt ... er overkøbt.
5.) Der er stadig købs-signal i MACD, men jeg tror der kommer et mindre pullback i aktien (Elliot Wave teori bølge 2) ned i kurs-området 53-57 Nok.
===============
6.) For Avance gas kan man se at omsætningen er mere flad i deres 4. kvartal 2021, sammenlignet med samme kvartal året før.
7.) Ser vi indtjeningen i 4.kvartal 2021 for Avance Gas, så er den i Q4 2021 markant faldende i forhold til samme kvartal året før.
8.) Lidt overaskende i min bog, var at Avance Gas faktisk har formået at udbetale et udbytte på 0,05 USD for 4. kvartal, på trods af den relativ lave indtjening i dette kvartal.
9.) Ser man på den tekniske model for Avance Gas, så er der stigende momentum i RSI, MEN den har nået en top i RSI som indikerer at aktien ... på kort sigt ... er overkøbt.
10.) Der er stadig købs-signal i MACD, men jeg tror der kommer et mindre pullback i aktien (Elliot Wave teori bølge 2) ned i kurs-området 38-40 Nok.
-
Avance Gas
-
Regnskabsoversigt for BW LPG
-
Jeg prøver forgæves at uploade grafer, men det sker bare ikke
.... selvom graferne er jpg-filer under 200 KB.Er der nogen der ved hvorfor jeg ikke kan uploade det? Det har jeg kunnet tidligere.
-
Hej NordicStock, Prøv at uploade i en ny tråd. Vi har åbenbart et lokalt problem i denne tråd. Jeg beklager.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind