ANAVEX NY TRÅD 2022 - positive resultater for 3-71!!!
-
Incredible data, massive effect sizes (1.91?!?!) in RSBQ and CGI-I. Safety was solid. Ill be listening in to the CC in an hour and updating on my site later today. GREAT MORNING
-
Jeg er bare så glad lige nu, og lettet, det lover godt for fremtiden, rigtigt godt.
Tillykke til Tasso som startede Anavex tråden her på ProInvestor og der kom flere og flere på holdet som tiden gik, håber at alle holdete på deres aktier.
Nemlig Solsen.
Jeg tror de ændrede ende punkterne sidste år sammen med Ecellence forsøget med FDA godkendelse.
Ham skidtkarlen A.F. har indtil Missling er på konferencen at dække hans short position ellers bliver han brændt
-
Anavex. Fuldstændig skørt, at hævde, at Anavex har ændret i endpoints for at få bedre resultater!
Anavex har efter aftale med FDA tilpasset endpoints, så de er ens i Avatar og EXCELLENCE.Tag ikke fejl - resultaterne er super gode!
Manipulation af værste skuffe - husk ACAD øgede MC med ca. 1 milliard $ på deres fase 3 resultater, med mindre effekt og langt større bivirkninger!Conference Call Information
Anavex Life Sciences will host a webcast today at 8:30 a.m. ET to discuss the top-line results from the Phase 3 AVATAR clinical trial of ANAVEX
2-73 in adult patients with Rett syndrome. The live webcast can be accessed on the investor page of Anavex's website at www.anavex.com. A replay of the webcast will be available and will be archived for up to 30 days. -
Prøv at tage et kig på kommentarerne til Feurstein's twit. Desværre lever vi p.t. i en verden (godt hjulpet af sociale medier), hvor konspirationer trives i bedste velgående
Havde selv forventet en hel anden reaktion på Rett studiet, der var grunden til at jeg for ca. 5 år siden købte min første position i AVXL. -
Det værste jeg har været med til i min tid som investor.
Jeg tager det dog roligt om end det er irriterende. Gode data vil blive belønnet før eller siden.
Men meget overraskende succes de kriminelle har.
Missling gjode det dog muligt ved ikke at have opdateret clinical trials.
Vi kommer tilbage over de næste dage - vil jeg tro.
-
Anavex Noget af den mest vanvittige markedets reaktion jeg hidtil har oplevet på rigtig gode resultater!!
Signifikante resultater i både 1. og 2. endpoints.
Uden bivirkninger - ingen diarre, kvalme mm. - i modsætning af ACAD!
Efter ønske fra FDA blev endpoints ændret til sværere opnålige, som de så opnåede og endda signifikant!
( Blev på sociale medier tolket som manipulation - fuldstændig skørt! )
Anavex agter nu på baggrund af disse aftalte og opnåede resultater, at ansøge samme FDA om godkendelse - som Missling sagde, er det ikke unormalt, at man først søger godkendelse i voksne patienter og derefter for børn/unge.Der må komme en udmelding fra de deltagende analytikere på CCen de næste dage.
Dette må give et mere retvisende billede af resultaterne.Adam F... har siden starten haft et horn i siden på Anavex - udtalte bl.a., at 2-73 ikke var bedre end to kopper kaffe - efter de rigtig gode første resultater i Alzheimer for 6 år siden.
Sjovt nok kom han negative tweet kun 5 min. efter PR fra Anavex - han kan derfor umuligt have haft tid til at analyserer resultaterne.Manipulation af allerværste skuffe!!!
-
My initial impression of AVATAR readout
Please note that this is my initial impression and analysis of the data. I will need to watch the webcast later today post-recording and may update this article periodically over the day.
-
Jeg har også suppleret op til tilbudspris. Ufatteligt kurs manipulation der foregår!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind