Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

BrainChip Holdings Ltd (BRN.AX)

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
44 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • K Offline
    K Offline
    Kyed01
    wrote on sidst redigeret af

BrainChip selected by U.S. Air Force Research Laboratory to develop AI-based radar
    2022-03-23 16:27 HKT

Den gode nyhed kom efter Australien market lukketid, den er steget meget på Frankfurt i dag

Just a moment...

favicon

(inf.news)

1 Reply Last reply
    0
    • K Offline
      K Offline
      Kyed01

BrainChip (ASX:BRN) 2022-03-28, CEO Sean Hehir snakker om firmaet og hvordan det går og hans vision om firmaet, meget interessant

1 Reply Last reply
      0
      • K Offline
        K Offline
        Kyed01

5 april 2022:
        BrainChip, SiFive partner to bring AI and ML to edge computing

Vercel Security Checkpoint

favicon

(venturebeat.com)

1 Reply Last reply
        0
        • K Offline
          K Offline
          Kyed01

April 13th, 2022 ' 17:50 CEST
          Infineon, BrainChip, Nvidia - Chip market facing the next wave

Prisen på Brainchip er lav nu, så hvis man vil med på rejsen er det værd at overveje at købe ind nu.

Jeg har selv et godt stykker over 100.000 aktier og jeg overvejer om jeg skal købe flere da jeg finder investeringen meget meget sikker og ikke så nerve pirrende og risikabel som Biotech som jo bekendt er knald eller fald, mest fald.

Der er overhovet ingen tvivl om at dette firma kommer til at tjene rigtigt mange penge over de næste år efter min beskedne mening.

Link Preview Image
          Infineon, BrainChip, Nvidia - Chip market facing the next wave

Due to current events in connection with the Ukraine conflict and the announced sanctions against Russia, certain everyday goods are becoming scarce. Currently, consumers face empty supermarket shelves for sunflower oil, for example. It seems almost forgotten that there is also still a shortage of semiconductors. This crisis could worsen because of the war. One reason is that the noble gas neon, which is necessary for chip production, could run out. Intel CEO Gelsinger expects the chip shortage to last into 2023.

favicon

news|financial (news.financial)

1 Reply Last reply
          0
          • K Offline
            K Offline
            Kyed01

20/04-22

Endnu en partner til BrainChip!

Det går hurtigt med få nye partnere men vær klar over at ikke alle partnere vil tillade BC at fortælle offentligheden om et samarbejde så der er helt sikkert mange flere end vi ved om.

Jeg regner med at vi for alvor vil se fremgang i indtjening i 2023 når de forskellige partnerne for alvor begynder at lave/sælge produkter med BrainChip Alkida chips indbygget og BC vil indkassere royalties for deres IP (licens om man vil).

BrainChip and NVISO Partner on Human Behavioral Analytics in Automotive and Edge AI Devices

favicon

(finance.yahoo.com)

1 Reply Last reply
            0

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

With your input, this post could be even better 💗

Tilmeld Log ind

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld

• Login or register to search.
            • First post
              Last post
            0
            • Debatforum
            • Seneste
            • Populære
            • Bruger