Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

WarnerMedia

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
0 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • tommycarstensenT Offline
    tommycarstensenT Offline
    tommycarstensen
    wrote on sidst redigeret af

Discovery og Warner-delen af AT&T udtrykte tidligere i år ønske om at slå pjalterne sammen:

AT&T's WarnerMedia and Discovery, Inc. Creating Standalone Company by Combining Operations to Form New Global Leader in Entertainment
    https://about.att.com/story/2021/warnermedia_discovery.html

AT&T's WarnerMedia And Discovery, Inc. Creating Standalone Company By Combining Operations To Form New Global Leader In Entertainment
    https://ir.corporate.discovery.com/news-and-events/financial-news/financial-news-details/2021/ATTs-WarnerMedia-And-Discovery-Inc.-Creating-Standalone-Company-By-Combining-Operations-To-Form-New-Global-Leader-In-Entertainment/default.aspx

Hvis det bliver godkendt, så kommer AT&T aktionærerne til at eje 71% af det nye selskab, der kommer til at få en gæld på cirka 55 milliarder dollar.

Der har været et par insider-køb ved kurs 25:
    https://www.insidearbitrage.com/symbol-metrics/?symbol=T

AT&T har cirka 160 milliarder dollar i gæld og Discovery cirka 15.

AT&T forventer at reducere deres payout ratio til 40-43%, hvilket betyder en halvering af det nuværende udbytte.

AT&T forventning:
    Significant debt reduction: Expect Net Debt to Adjusted EBITDA5 in the 2.6x range after transaction closes and less than 2.5x by year end 2023.

Discovery udgør 1-2% af porteføljen hos Michael Burry. Jeg har den også selv.

Jeg synes AT&T er kommet så langt ned, at jeg ikke længere kan ignorere den. På lang sigt ønsker jeg at eje WarnerMedia men ikke AT&T.

98558_DISCA_us_gaap.LongTermDebtAndCapitalLeaseObligations__.png
    98558_T_IncomeStatement.png
    98558_DISCA_IncomeStatement.png
    98558_Screenshot_20211114_230221.jpg
    98558_T_us_gaap.Revenues_us_gaap.ConsolidationItems_us_gaap.StatementBusinessSegments_us_gaap.OperatingSegments.png
    98558_T_us_gaap.LongTermDebtAndCapitalLeaseObligations__.png

1 Reply Last reply
    4

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

With your input, this post could be even better 💗

Tilmeld Log ind

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld

• Login or register to search.
    • First post
      Last post
    0
    • Debatforum
    • Seneste
    • Populære
    • Bruger