North Media: analyse og 2022-forventninger.
-
Jeg tror at North Medias største forretningsben FK Distribution får et kanon Q4.
for det første:
Der er skubbet en uge frem til Q4 (i forhold til Q4 sidste år). så altså mer-omsætning i den ekstra uge.
For det andet
Min postkasse er fyldt med spændende kataloger - bl.a. nogle helt nye kunder - fx en ejd.mægler med et giga katalog...! det er good news - vægt + antal = cash hos FK Distribution.3)
Sidste år var der lidt corona-jul hos FK - det er der ikke på samme måde i år...North Media ejer FK Distribution 100%.
-
North Media er gået direkte ind i Nasdaq Mid Cap Indekset. Det kan vel kun have en positiv indflydelse på selskabet? Der er vel fortsat nogle fund managers, der følger dette index? Og hvis de tracker dette, så er de vel nødt til at købe aktier i North Media? Det er ret så positivt, da der hidtil kun har været private investorer i selskabet - og relativt få professionelle investorer....?
-
Jeg kan slet ikke fatte at kursen befinder sig hernede, så ja
-
Har du statistik på udviklingen?
-
HVad tænker du der er på vej?
-
Så fik vi da en optur for North Media -
Kommer Niels C. med et input?
-
Jeg har 30.000 aktier i NM. Jeg holder til regnskabet udkommer i februar. Hvis der ikke er tegn på vækst i q4 i online eller hvis der ikke bliver forventet betydelig vækst i 2022 + at der ikke kommer er betydeligt opkøbsprogram, så sælger jeg mine aktier. Det bliver simpelten for langsomt for mig hvis der ikke sker mere nu
-
Man skal slet ikke kigge på Ofir når man køber aktien i NM. Det handler om hvor langsomt FK mister sin indkomst, hvor hurtigt Boligportal kan skalere op og om de vil bruge deres penge til aktietilbagekøb eller ej. Hvis de hverkenn leverer vækst i Boligportal eller forventning om betydelig vækst i Boligportal i 2022-23 og heller ikke aktietilbagekøb, men mere aktiehandel, så skal man være meget tålmodig for at beholde den
-
De har jo selv nedjusteret forventninger til lejemarkedet, så tror ikke den kommer til at give nogen positive overraskelser.
Fatter ikke folk stadig snakker om aktietilbagekøb. Richard Bunch er old school og der kommer ingen aktietilbagekøb så længe han er involveret i firmaet.
-
De kommer ikke til at få en større andel af lejemarkedet, det er andre indtægter som skal generere vækst. Ja men så kommer kursen ikke til at stige yderligere......
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind