Genmab 4 x aktive TA købs indikationer
-
Ja også derfor jeg har valgt at være fuldt lastet med Genmab næste ca. 4. USD faldt igår til 6.75 og NBI faldt lidt. Vi skal nok regne med lidt længere konsolidering da ugekort ikke har indikeret bundvending endnu. På den anden side set kan der komme voldgift afgørelse anytime så fornuftigt, at være inde hvis man satser på Genmab vinder voldgiftsag og med Epco godkendelse i April-May bør kursen ligge over de 3000 igen efter min mening. Forudsætter selvfølgelig at Putin ikke begynder at lege med de helt store raketter.
-
Optateret excel med regnskabstal m.m. M.h.t 2023 regner jeg med bundlinie 6.2 da jeg forventer Epco bliver godkendt senest Maj 2023. Kurs target er derfor 3200kr ved PE34. Renten må formodes at falde i slutning af Q4-2023 så PE34 burde være ok. Jockeren er stadig voldgiften som burde kunne drive PE over 40 såfremt Genmab vinder og i så fald kurs 3700-3800.

-
Vi nærmer os potentiel bundvending på dagkort. Dog ikke utænkeligt 2400 niveau skal testes og den lange optur starter fra ny low under 2400. HexaBody-CD38, Janssen option er på trappen og Jan har tidligere i den forbindelse informeret - the best is yet to come. CD38 burde være meget sikker på at vise gode data og når de kommer vil det være katalysator til ny ATH over kurs 3500.

-
Healthcare industrien er p.t prissat 1% under medianen for industrien. Der er en forsinket effekt af de høje renter og det bør skabe mere finansiel uro på et tidspunkt i nærmeste fremtid som bør styrke defensive aktier. 5.5% rente i US er ikke holdbart i længden overfor banker og small cap business. Earnings i US er nedskrevet og PE værdi nu over 25 i SP500 hænger ikke sammen. SP500 ca. 15% overvurderet.

-
Vi ligger p.t under medianen for 18% trenden fra 2015. Target for November/December 2023 er stadig 3436. Kan forekomme lidt langt væk. Dog har vi mange gange tidligere set Genmab rykke 800-1000 point på 3-4 mdr. Forventer ketchup effekten slår igennem i 2024 og der ikke bliver problemer med November target på 4054kr November 2024.

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
