Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

Genmab 4 x aktive TA købs indikationer

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
54 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • StockBullS Offline
    StockBullS Offline
    StockBull
    wrote on sidst redigeret af
    #37

    Opdateret Genmab salgs / kurs estimater. Bliver opjusteret igen efter regnskab og 2023 guiding.

    109933_Skaermbillede_2023_01_31_125840_Genmab_long_term_estimate.jpg

    1 Reply Last reply
    4
    • P Offline
      P Offline
      ProinvestorNEWS
      wrote on sidst redigeret af
      #38

      Servicemeddelelse: Tryk på billedet for at gøre det større.

      1 Reply Last reply
      1
      • D Offline
        D Offline
        deleted-user
        wrote on sidst redigeret af
        #39

        Tepezza er jf. Genmab til afregning som følgende:

        "Genmab will receive mid-single digit royalties on
        sales of TEPEZZA"

        Tænker dine 7 % er til den høje side.

        Mon ikke mid-single er nærmere 4-6 % i generel forståelse?

        Ved sidste efterregning ramte jeg 5,5 %.

        1 Reply Last reply
        3
        • StockBullS Offline
          StockBullS Offline
          StockBull
          wrote on sidst redigeret af
          #40

          OK, tak info LLI

          1 Reply Last reply
          1
          • StockBullS Offline
            StockBullS Offline
            StockBull
            wrote on sidst redigeret af
            #41

            MACD signal-linie kryds opad indikere køb. Fibaoacci siger køb. Target 2950-3050

            Tryk på billedet for at gøre det større.

            109943_GMAB_2023_01_31_16_56_22_koeb.png

            1 Reply Last reply
            2
            • TheNoteT Offline
              TheNoteT Offline
              TheNote
              wrote on sidst redigeret af
              #42

              Genmab - måske du har ret, men uge-chartet giver anledning til lidt ekstra forsigtighed. Om ikke andet ser en konsolideringsfase ud til at være lidt "længere varende" end bare lige. For en gangs skyld ville jeg nok lige se tiden an en ekstra gang.

              https://invst.ly/-5c-h

              https://invst.ly/-5d21

              Mvh

              1 Reply Last reply
              1
              • StockBullS Offline
                StockBullS Offline
                StockBull
                wrote on sidst redigeret af
                #43

                Ja det har du ret i. Risiko for kurs søger ned mod de 2400. Svært, at vide om den først skal op mod de 3000 inden regnskab og så ned igen efter regnskab. Jeg har dog genkøbt dem jeg solgte i 3000-3300 niveau og køber bull hvis den falder under 2600 og vidre ned mod 2400

                1 Reply Last reply
                1
                • D Offline
                  D Offline
                  deleted-user
                  wrote on sidst redigeret af
                  #44

                  Med udsigt til en forventelig godkendelse af Epco, hvor downside må være større en upside

                  en "væsentlig" milestone fra Abbvie

                  en voldgiftafgørelse, hvor upside er større end downside

                  en indledende 2023-guide der bliver tung vs. 2022-niveauet

                  en forretning der vækster 25-30 % på toppen

                  (Kesimpta der vækster med 150 % YOY)

                  kan der ske meget de kommende 6 måneder.

                  Umiddelbart erindrer jeg ikke en anden periode i Genmabs livsforløb, hvor vi har afventet så store nyheder/afklaringer over så kort en tidsperiode.

                  Om det vil påvirke TA analyserne, lader vi (læs: jeg) fremtiden afgøre 🙂

                  Tak for inputs d'herrer

                  1 Reply Last reply
                  1
                  • StockBullS Offline
                    StockBullS Offline
                    StockBull
                    wrote on sidst redigeret af
                    #45

                    Ja også derfor jeg har valgt at være fuldt lastet med Genmab næste ca. 4. USD faldt igår til 6.75 og NBI faldt lidt. Vi skal nok regne med lidt længere konsolidering da ugekort ikke har indikeret bundvending endnu. På den anden side set kan der komme voldgift afgørelse anytime så fornuftigt, at være inde hvis man satser på Genmab vinder voldgiftsag og med Epco godkendelse i April-May bør kursen ligge over de 3000 igen efter min mening. Forudsætter selvfølgelig at Putin ikke begynder at lege med de helt store raketter.

                    1 Reply Last reply
                    1
                    • E Offline
                      E Offline
                      E_L
                      wrote on sidst redigeret af
                      #46

                      break-out attempt out of small downtrend channel

                      110333_Genmab_9feb23.PNG

                      1 Reply Last reply
                      3
                      • StockBullS Offline
                        StockBullS Offline
                        StockBull
                        wrote on sidst redigeret af
                        #47

                        Optateret excel med regnskabstal m.m. M.h.t 2023 regner jeg med bundlinie 6.2 da jeg forventer Epco bliver godkendt senest Maj 2023. Kurs target er derfor 3200kr ved PE34. Renten må formodes at falde i slutning af Q4-2023 så PE34 burde være ok. Jockeren er stadig voldgiften som burde kunne drive PE over 40 såfremt Genmab vinder og i så fald kurs 3700-3800.

                        110776_Skaermbillede_2023_02_23_154822_opdateret_genmab_targets.jpg

                        1 Reply Last reply
                        0
                        • StockBullS Offline
                          StockBullS Offline
                          StockBull
                          wrote on sidst redigeret af
                          #48

                          Vi nærmer os potentiel bundvending på dagkort. Dog ikke utænkeligt 2400 niveau skal testes og den lange optur starter fra ny low under 2400. HexaBody-CD38, Janssen option er på trappen og Jan har tidligere i den forbindelse informeret - the best is yet to come. CD38 burde være meget sikker på at vise gode data og når de kommer vil det være katalysator til ny ATH over kurs 3500.

                          114455_cd38.png

                          1 Reply Last reply
                          1
                          • StockBullS Offline
                            StockBullS Offline
                            StockBull
                            wrote on sidst redigeret af
                            #49

                            Healthcare industrien er p.t prissat 1% under medianen for industrien. Der er en forsinket effekt af de høje renter og det bør skabe mere finansiel uro på et tidspunkt i nærmeste fremtid som bør styrke defensive aktier. 5.5% rente i US er ikke holdbart i længden overfor banker og small cap business. Earnings i US er nedskrevet og PE værdi nu over 25 i SP500 hænger ikke sammen. SP500 ca. 15% overvurderet.

                            114456_Healthcare_neutral.jpg

                            1 Reply Last reply
                            2
                            • StockBullS Offline
                              StockBullS Offline
                              StockBull
                              wrote on sidst redigeret af
                              #50

                              US stocks p.t for dyre

                              114457_stols_to_high.jpg

                              1 Reply Last reply
                              2
                              • StockBullS Offline
                                StockBullS Offline
                                StockBull
                                wrote on sidst redigeret af
                                #51

                                Opdateret gennemsnits target 3024kr

                                114551_target_3024.jpg

                                1 Reply Last reply
                                2
                                • StockBullS Offline
                                  StockBullS Offline
                                  StockBull
                                  wrote on sidst redigeret af
                                  #52

                                  Vi ligger p.t under medianen for 18% trenden fra 2015. Target for November/December 2023 er stadig 3436. Kan forekomme lidt langt væk. Dog har vi mange gange tidligere set Genmab rykke 800-1000 point på 3-4 mdr. Forventer ketchup effekten slår igennem i 2024 og der ikke bliver problemer med November target på 4054kr November 2024.

                                  114575_Skaermbillede_2023_08_10_155152_18__trend.jpg

                                  1 Reply Last reply
                                  2
                                  • M Offline
                                    M Offline
                                    Milito
                                    wrote on sidst redigeret af
                                    #53

                                    Jeg tænker stadig at vi skal under 2500, som jeg skrev i juni ift shs formationen. Vi får at se.

                                    1 Reply Last reply
                                    2
                                    • StockBullS Offline
                                      StockBullS Offline
                                      StockBull
                                      wrote on sidst redigeret af
                                      #54

                                      Blev jo afvist ved 2508 og ser p.t ud som den skal vidre op på dagkortet. Så jeg holder 70% på vi slutter over 2650 her i August.

                                      1 Reply Last reply
                                      2
                                      • M Offline
                                        M Offline
                                        Milito
                                        wrote on sidst redigeret af
                                        #55

                                        Det håber jeg bestemt at du har ret i.

                                        1 Reply Last reply
                                        0

                                        Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                        Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                        With your input, this post could be even better 💗

                                        Tilmeld Log ind

                                        • Log ind

                                        • Har du ikke en konto? Tilmeld

                                        • Login or register to search.
                                        • First post
                                          Last post
                                        0
                                        • Debatforum
                                        • Seneste
                                        • Populære
                                        • Bruger