Genmab 4 x aktive TA købs indikationer
-
Nye TA købs signaler
-
Tak som altid. Teppezza skal vist reduceres til 5 % fra 7 %
-
Ugekortet begynder, at indikere bedre tider. Baseret på historisk mønster ligner det optur frem til September. Salgspresset er aftagende (lyserøde stage som bliver mindre for hver uge). Så vi går en spændende tid i møde med mulighed for ny ATH i Q3.

-
Royalt på Rybrevant er af Genmab oplyst til, at være 8-10 %.
-
Servicemeddelelse: Tryk på billedet for at gøre det større.
-
Tepezza er jf. Genmab til afregning som følgende:
"Genmab will receive mid-single digit royalties on
sales of TEPEZZA"Tænker dine 7 % er til den høje side.
Mon ikke mid-single er nærmere 4-6 % i generel forståelse?
Ved sidste efterregning ramte jeg 5,5 %.
-
Genmab - måske du har ret, men uge-chartet giver anledning til lidt ekstra forsigtighed. Om ikke andet ser en konsolideringsfase ud til at være lidt "længere varende" end bare lige. For en gangs skyld ville jeg nok lige se tiden an en ekstra gang.
Mvh
-
Ja det har du ret i. Risiko for kurs søger ned mod de 2400. Svært, at vide om den først skal op mod de 3000 inden regnskab og så ned igen efter regnskab. Jeg har dog genkøbt dem jeg solgte i 3000-3300 niveau og køber bull hvis den falder under 2600 og vidre ned mod 2400
-
Med udsigt til en forventelig godkendelse af Epco, hvor downside må være større en upside
en "væsentlig" milestone fra Abbvie
en voldgiftafgørelse, hvor upside er større end downside
en indledende 2023-guide der bliver tung vs. 2022-niveauet
en forretning der vækster 25-30 % på toppen
(Kesimpta der vækster med 150 % YOY)
kan der ske meget de kommende 6 måneder.
Umiddelbart erindrer jeg ikke en anden periode i Genmabs livsforløb, hvor vi har afventet så store nyheder/afklaringer over så kort en tidsperiode.
Om det vil påvirke TA analyserne, lader vi (læs: jeg) fremtiden afgøre

Tak for inputs d'herrer
-
Ja også derfor jeg har valgt at være fuldt lastet med Genmab næste ca. 4. USD faldt igår til 6.75 og NBI faldt lidt. Vi skal nok regne med lidt længere konsolidering da ugekort ikke har indikeret bundvending endnu. På den anden side set kan der komme voldgift afgørelse anytime så fornuftigt, at være inde hvis man satser på Genmab vinder voldgiftsag og med Epco godkendelse i April-May bør kursen ligge over de 3000 igen efter min mening. Forudsætter selvfølgelig at Putin ikke begynder at lege med de helt store raketter.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind







