DSV opjustering 11.10.2021
-
Dejlig opjustering fra DSV. Link til hjemmeside https://investor.dsv.com/news-releases/news-release-details/dsv-920-trading-update-q3-2021-and-upgrade-financial-outlook
-
De gør det fantastisk, og med den pukkel der er i transportsektoren så kommer det til at vare ved et stykke tid endnu, forventer også at NTG opjusterer igen, der er voldsomt pres på hele sektoren pt
-
Helt enig - DSV er min største enkeltaktie - og NTG den 3.-4. største, svinger lidt. NTG har iøvrigt gjort det fremragende, selvom jeg fra starten alene anså NTG for en kopi af DSV. Måden at drive forretning på, har de dog til fælles.
-
NTG har ved flere investormøder ærligt tilkendegivet, at de skæver til DSV, men at de blot sluger lidt mindre fisk - dem som DSV ikke rigtig orker at hive i land.
Selvom NTG stort set næsten lige har opjusteret, så er jeg ret sikker på der dukker en opjustering mere op. Deres nyeste opkøb fik de simpelthen for billigt, og intet blev indregnet i kursen. Det viste sig jo blot at det gav bundlinje og synergi fra dag 1 og det vil jeg stadig påstå ikke er indregnet efter de sidste ugers kursfald.
Som en lille sidebemærkning, så tror jeg heller ikke vi har set den sidste opjustering fra APM.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind