NKT
-
- mulig salg af Photonics i 2021
-
Nordea har kursmål fra maj på 320 kr. NKT er en projektvirksomhed, og har kørt med underskud i flere år pga. svigtende ordrer. Som jeg forstår det, er der reelt kun to spillere på markedet, og der er nu udsigt til en fuld ordrebog mange år frem. Der er høje entry costs, og derfor har NKT et relativt beskyttet marked.
-
Punkterne 1-3 blev skrevet af W435wrsp, som jeg ser det, er disse den reelle årsag til de sidste dages stigninger.
Salget af Photonics er ønske tænkning. -
Jeg har også købt NKT i juni måned, da jeg har en forventning om at der er stort behov for deres strømkabler. Danmarks EL net har svært ved at varetage vores fremtidig forbrug.
M.v. Jannie
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind