Analyse på North Media
-
inkluderet værdipapirerne, så kan indtjeningen i år måske komme over 400 mio. kr.
-
Niels C, tror du vi måske kan forvente at udbytte de kommende år bliver øget fra 5 til 6 eller måske 7 kr pr aktie?
-
Medianen af analytikernes kursmål bør aktiveres (nu) når der er en rimelig stor sikkerhed for årets regnskab som nu er fastslået. Dagens kurs er ganske enkelt en fejl i markedet

"Flot" drevet af de amerikanske banker som sidder og styrer kursen fordi danskerne ikke køber den.Som Trafictrader ganske rigtigt skriver - køber nordnetterne, så vil den styre hidsigt op.
Den ligger stadig - med dagens udmelding - helt nede i trendkanalen, hvilket er ganske absurd med de nøgletal - men som sagt - når de amerikanske banker har så lette kår så gør de det. -
Det kommer lidt an på, hvordan forløbet med eventuelle opkøb bliver og om der sker noget. Sker der ikke noget, så skal et aktietilbagekøb og et højere udbytte naturligvis aktiveres.
-
hahaha. Det kan bedre betale sig at putte pengene i kælderen og have dem bevogtet af et SWAT team 24/7. Det medfører lavere omkostninger end negativ rente i banken for den pengetank de har

-
De har hevet bordtennisbord, fodboldbord og fitnesslokalet ud og erstattet det med badeland i kælderen

Mon ikke snart der kommer en udmelding omkring opkøb. Drømmescenariet er, at de betaler prisen for en virksomhed der har høj omsætning og vækst med sorte tal på bundlinjen. Man kan ikke forvente, at de kan købe sig til en P/E omkring 6 i dagens marked. Det er urealistisk.
Det er i øvrigt "meget skægt", at denne opjustering - igen på mystisk vis - går under radaren hos alle danske finansmedier.
-
Har du nogen som helst idé om hvad kunne være et godt opkøb
-
Jeg håber, at de vil ind i et selskab som har en sund økonomi, men som mangler pondus til det næste vækstspring inden for deres felt. Det bliver digitalt - det er jeg rimelig sikker på.
Jeg er også sikker på, at man forsøger at fremrykke investeringer i Bekey's infrastruktur.
-
Der er lidt her:
North Media opjusterer for anden gang i år
Usikkerheden omkring coronapandemiens påvirkning af distributionsmarkedet er blevet mindre, og det får North Media til at øge forventningerne til årets indtjening.
(mediawatch.dk)
Men du har ret, nyt fra North Media har megen lidt interesse i de store mediehuse.
Har de ikke et stort køb i kikkerten, så håber jeg på et ekstraordinært aktieudbytte i næste uge. Det kunne snildt være 3-4-5 kroner. De har pengene.
-
Jeg håber kraftedeme du har ret

-
Se mit svar længere nede
-
Og hvordan går det egentlig med Deutsche Post?
Temmelig godt har jeg fundet ud af!Einkauf aktuell mit Banderole aus Papier: Post verzichtet auf umstrittene Plastikfolie
Künftig gibt es Einkauf aktuell, die Postwurfsendung der Deutschen Post AG, nicht mehr in Plastik eingeschweißt, sondern mit Papierbanderole.
General-Anzeiger Bonn (ga.de)
DP direktøren er pænt begejstret lader det til, og min oversættelse fortæller mig, at papirbanderole skal indføres nationalt inden udgangen af 2022.
Jeg ved ikke om man må linke til reddit herinde (ellers må du lige slette det Helge!), men ifølge forbrugerne er de temmelig begejstret - enkelte taler endda om at de har vundet over kapitalisterne (hehe, de skulle bare vide
) -
Det er et vildt udtalelse fra DP som vil bringe enorm værdi til NM
-
Har Adm. Dir. i North Media ikke udtalt, at North Media kommer ikke til at pakke for hele Deutche Post?
-
Det er hvad Deutsche Post udtaler. Men det burde vel have udløst en børsmeddelelse fra NM hvis man allerede var i gang med flere delstater og havde en plan for resten af Tyskland.
Tilbage står man med flere uafklarede spørgsmål, hvis det er korrekt som Kåre rigtig nok har udtalt tidligere, om at de ikke skal PAKKE for Deutsche Post.
Har de solgt et patent eller har de givet det væk... Eller kunne der ikke opnås et patent på løsningen og været naive...
Jeg mangler svar på meget i forhold til de udtalelser jeg fandt ret nemt. De bliver simpelthen nødt til at udvise noget gennemsigtighed her!
-
Kan du skrive direkte til dem. Det er altså pressechef i DP som har sagt dette, og idet han siger at de skal implementere alt tyskland inden 31.12.2022, så har der altså været konkrete henvendelser mellem parterne. Dette vil jeg have svar på her og nu
-
Ganske rigtig - hvem firmaerne der skal pakke plastikløs fremgår jo ikke, så vi venter med spænding, men hvis det ikke er NM, er der måske trods alt licenspenge, der størmer ned i kælderen (hvis der alså er plads for badelandet)
Måske er det DHL der skal stå for denne pakning af reklamer?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind