Analyse på North Media
-
Jeg har tilmeldt. Jeg har godt nok et møde ind over, men jeg håber at være effektiv og når det hele.
-
ka i høre noget i preæsentationen. Jeg kan ikke høre noget
-
Det var vist det man kalder en sludder for en sladder

Norge melder sig som største køber i dag. Det er helt ekstremt så mange danskere der sælger til udlandet.
-
Der kom ikke noget specifikt uden det at de årlige 3% omsætningsvækst de guider i last mile skal komme fra Deutche Post frem til 2023, og at de håber den nye platform kan skabe nye omsætningsstrømme i Boligportal. Det er som så det som de kigger frem imod. Så de kommende 2-3 år ser det ikke ud som der bliver noget voldsomt nyt. Kåre sagde også de har ikke travlt med opkøb, så....
-
Meget uinteressant præsentation faktisk i dag. Den retorik får i hvert fald ikke aktien til at stige
-
Nu bliver et halvårsregnskab jo ofte ret uinteressant når man ikke har noget nyt under solen og har opjusteret for 10 dage siden. Men de gled lidt for let af på det papirwrap-patent. For det VAR netop papir-wrappet der er patenteret. Som jo så bliver brugt til 5 mio. husstande i Tyskland allerede. Det er da lidt besynderligt, at de ikke har mere styr på det - uanset om det så er peanuts, så er FK værdiansat ekstremt lavt, så enhver omsætning eller potentiel omsætning valueres særdeles højt.
Jeg er mere skuffet over de danske investorer som sælger i så stort et antal ud af landet. Den kommende kursstigning får udlandet så mere glæde af i deres swing.
-
Hermed Opdateret aug. analyse - north media.
https://www.aptocapital.com/wp-content/uploads/2021/08/Analyse-North-Media-August2021.pdf
-
NielsC: Jamen, bliver det samme (NMs) wrap også brugt i de øvrige delstater, som ifølge kortet er påbegyndt omdeling med papirwarp? Det svar, synes jeg, pt ikke er givet klokkeklart?
Men funny, såfremt Kåre Wigh ikke kender indholdet i patentet.
TMSF
-
-
TMSF: Det var lidt derfor jeg blev halvfortørnet tidligere i tråden, for det bør man da have styr på. Deutsche Post har i årevis haft den tyske befolkning på nakken, og de omdelte reklamer har været oppe på højeste plan at vende om det skulle fortsætte. Da der så dukker en leverandør som kan sænke CO2-regningen betragteligt, så håber jeg ikke de Deutsche Post planker et patent fra en samarbejdspartner.
Det kan jeg ikke forestille mig er sket, men det undrer mig, at Kåre ikke indhenter informationen og fortæller om den. Også selvom NM går meget op i at fortælle markedet hvor lidt værdi den aftale med DP har. Jeg forstår ikke den retorik. -
Ja, det lyder godt nok underligt ...
Det må vi kunne finde ud af, hvem der står for omdelingen og hvilket papirwrap, der bruges i fx Münster.
-
Fin analyse og gennemgang! Thumbs up! Nice target: 180.
-
I deres CC kommer Lasse Brodt ind på, at DP tester andre papir-banderroler fra andre firmaer i Tyskland. Det er lidt langt ude at der skulle være andre der pludselig er kommet op med den idé samtidig med North Media præsenterer deres. Jeg vil så også sige, at det lyder som om Lasse Brodt er meget ukomfortabel omkring spørgsmål i den retning.
-
Hyst: nej, NM har ingen aviser, flere år siden. Og FK Distribution lægger i DK et åbent A4 omslag om reklamerne.
I Tyskland er EinkaufAktuell så stort inkl. de reklamer, der vedlægges EinkaufAktuell, at hele omdelingen nu (og inden udgangen af 2022) vil blive distribueret med et papirwrap, der holder sammen på tryksagerne.
-
Noget af en klump aktier, der røg over disken ... bliv endelig ved med det!
-
Har lige hørt Telecastet. Du har ret, Lasse Brudt bliver lidt lang i spyttet, men officielt er NM i spil ned til Hamburg. De øvrige igangværende områder med papirwrap er officielt ikke noget NM, har med at gøre.
Håber NM har så vind i sejlene i Tyskland - og at deres papirwrap er SÅ unikt - at der kan komme mere i spil dernede. Tyskland er immervæk en større markedsplads end nord for grænsen.
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind