ANAVEX. NY TRÅD NY TRÅD over 100 % indrulning i Alzheimer!
-
Anavex Denne Peer Review er blot en 3. parts verificering af, hvad Anavex har forsøgt at fortælle omverden i efterhånden flere år nu.
Der står ikke noget vi ikke har hørt tidligere.
Fin der også er beskrevet at 2-73 understøtter cellernes evne til at rense sig selv/regenerer ( autophagy ) - hvilket nok er det vi kommer tættest "den hellige gral" - hvilket rækker langt udover Alzheimer og kan være til gavn for ,i princippet, alle mennesker på et tidspunkt i livet.Det sjove er bare, at dette kun er en lille forsmag på det vi venter på fra Anavex i denne måned.
Anavex har stadig 3-4 Pr.`s udestående de næste par uger.
Anavex bliver mere og mere synlig for flere og flere!
-
Jeg håber virkelig at FDA's Billy Dunn fik morgen kaffen galt i halsen da han forhåbentlig læste den peer revived publikation. Det burde gøre ham meget nervøs da FDA i deres arrogance har troet på den forkerte fremgangs måde at behandle Alz. De har en mentalitet: Vi ved bedst!!
Super dejligt at se kurs ca 19 i dag og 4 mill i volumen før kl 12 EST
-
Skulle jeg komme med et gæt/ønske så tror jeg, at når peer review artiklen om PDD forsøget bliver kendt så vil et partnerskab nærme sig.
PDD data virker virkelig lovende. Så derfor tror jeg, at der kommer en partner ind med et pænt kapitalindskud - ejerandelen tør jeg ikke gætte på.
Partneren skal være med til fda møderne omkring studiets udformning - måske uden Anavex, hvis de får licens på denne indikation.
Anavex tager selv salget i de små "orphan" indikationer.
Spændende tid de kommende måneder eller mindre

NB Endnu en gang tak til Tasso1 !
-
Anavex. Kursmål?
Biogen fik tillagt en merværdi på ca. 25 milliarder $ ved godkendelsen af ADU alene i Alzheimer.
Dette ville betyde kurs 375 $ for Anavex ved tilsvarende godkendelse.Får vi nu som ventet resultater fra PDD med 70 % sammenfald af endpoints med Alzheimer, som kraftig indikere, at man ville få tilsvarende gode resultater i deres fase 2/3 i AD, med sandsynlighed for en markedsgodkendelse i 2022 - så skal kursen op i 100-150 $ inden da.
Og dette er kun for 2-73 alene i AD!
Tillæg de andre indikationer med 2-73,3-71 og 1066!Når dette er sagt, er det aldrig forkert at tage en gevinst undervejs!
Biotek er biotek - og man kan altid reinvesterer eller udnytte andre muligheder der altid måtte opstå.Men ja - det har været en lang og ujævn tur hertil efter nu + 6 år, med ufattelig mange timer med studering og analyse af div. udgivelser og indlæg.
Man har ofte skulle have is i maven og stole på den viden man havde indhentet, uden at skele til kursen.Langt om længe synes Anavex, at kunne begynde at få bragt deres budskab og videnskab frem i lyset.
Der er et stykke vej endnu, men denne gang tror jeg at tiden og tidspunktet er helt rigtigt.
Tak for en rigtig god sparring i tråden hidtil! -
Anavex Enormt håb for Anavexs Alzheimer pipeline!!!
Research published in a medical journal provides enormous hope for the company's pipeline Alzheimer's drug.
Man kan have delte meninger om The Motley Fool, men de har en relativ stor følgerskare - så en positiv omtale her, kan puste til forsat momentum i Anavex!
-
Det havde ellers været hyggeligt med 14 dage i streg med grønne stager.....
GAPet kan godt springes over, hvis nyhederne kommer i en jævn strøm/ (sjældent dog) de plejer at lukkes. Lidt øv at en volume på 16 mil trak den op med 30% men kun 2 mil kan få den ned med 15% daytradere hygger sig.....

-
easy comes - easy goes, føles lidt som d. 6/11-20.
-
Ser da gerne en nyhed, så vi kan springe det GAP over, havde en salgsordre i går i 22 ligeud... men slettede den da volumen fortsatte og 22 nærmede sig hurtigt, jeg satte så en ny, med limit på 25$... hmmm, det havde ellers været et fint swing med 22 og genkøbe i 18$ ja min mave fornemmelse havde igen ret, men fulgte så ikke op på fornemmelsen ... ja ja jo jo hmmmm
-
Hvis dagens fald bliver ved; er vi nede hvor vi var før den publikation blev udgivet i går, meget skuffende må man sige, kan da ikke værre rigtigt at den ingen betydning har.
Mon ikke den kommer lidt igen i eftermiddag.
Lad os håbe at de kommer med RETT data før de har den konference på fridag.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind