ANAVEX. NY TRÅD NY TRÅD over 100 % indrulning i Alzheimer!
-
Det bliver vildt spændende om Missling holder ord. hvis han gør, og data er gode, ja så er der jo ingen tvivl om at vi står til en klækkelig belønning for vores tålmodighed. Så melder spørgsmålet sig uværgeligt, skal man tynde ud i antallet af aktier? Den er sgu svær, når man med et klik eller 2 med musen kan vælge at tage et stik hjem på en årsløn eller 2, og stadig have en stor beholdning. Hold fast det bliver svært. Jeg har taget gevinst i flere omgange, på tidspunkter hvor casen ikke var så udviklet som nu. Jeg har tjent meget godt, samtidigt er de resterede aktier "gratis". Mine salg har mest været motiveret af at udløse det belønningssus vi alle håber på, i dette tilfælde har fortjent. Lige som man næsten altid, når lønnen går ind, lige forkæler sig selv med lidt ekstra godt, god mad, nyt tøj eller andet. Dette selvom man sagtens kunne have købt det uden den nye løn. Sjovt som hjernen kører den slags ubeviste spil med os. Nå, bare en tanke, bær over med en ældre herre, tænker dog at flere af jer kender til fænomenet. I tilfældet her, aktiehandel, ja så skal man være mere bevist om sine valg.
Fra nu af vil det koste mere og mere, skulle der komme dårligt nyt på den ene eller anden måde. Jeg kender mig selv godt nok til at vide at grådigheden vinder. Jeg holder langt den største portion et stykke tid endnu. Måske sælger jeg, bare så der er til den skatte regning der truer i 2022. At reflekterer over strategien vil dog helt sikkert være på sin plads, overveje konsekvenserne af de scenarier der kan udspille sig resten af året. Først næste år venter jo den helt store finale, men den tid den sorg/glæde.
Jeg har nydt at deltage i disse tråde, hvor der altid har været en god tone. Det vidner om at det er voksne mennesker på den anden side af skærmen. Når jeg tænker på det jeg har set på Euroinvestor gennem tiden, ak ak...
Nå, ingen her kan jo hjælpe mig med hvad jeg vil den næste tid smiley, jeg vil dog først sætte alle RAM i værk når Missling næste gang har aktiveret hans IR afdeling.
Slut for søndagstankerne herfra
God søndag derude
Morten -
Fine søndags tanker MM og du får mig faktisk til at fintænke lidt over min egen situation.
Jeg er helt vildt overvægtet i AVXL, har profit på næsten 400%, har stadig ikke solgt en eneste aktie!! Det kan man kalde grådighed in rå mængder, ha-ha, det er ikke noget man kan finde i nogle lære bøger om investerings taktiker i aktier, så jeg har åbenbart gjort det forkert!!
Den forsigtige/fornuftige investor ville nok have solgt halvdelen ved 100% profit så de resterende er gratis.
Okay jeg har fulgt Anavex meget nøje efterhånden som jeg købte flere og flere aktier i AVXL og synes det ser bedre og bedre ud men man skal hele tiden ha i baghovedet at de ikke har noget på marked endnu.
Hvis det går galt vil min verden ikke ramle sammen men drømmen om tidlig pension ryger i vasken medmindre jeg vinder millioner i lotto (jeg vandt sgu 60kr i går, ha-ha).
Som jeg har nævnt før i en tidligere Anavex tråd stopper jeg med at arbejde øjeblikkelig hvis vi når kurs 150!Held og lykke til Anavex aktionærerne og de stakkels mennesker der kun har mugligheden at ta ADUHELM for Alzheimers, de har fortjent bedre og til meget billigere penge.
RETT pigerne og deres forældre er desperate for en medicin der kan stoppe sygdommen og måske reversere den lidt, jeg tror 2-73 er den medicin.
Stort skudler klap til Missling for at prøve på at hjælpe RETT pigerne og ikke kun gå efter den meget profit givende Alzheimers sygdom.
Big Pharma som Biogen er ikke interesseret i RETT fordi der ikke er så mange penge i det, de må nogle gange ha en dårlig smag i munden håber jeg (isaer efter deres medicin blev godkendt).
Min egen grådighed blegner sammenlignet med deres og jeg er glad for at eje en meget meget lille del af Anavex som er ærlige og etiske efter min beskedne mening.Ha en god søndag.
-
Anavex. Ny patent ansøgning - 2-73 som blodtryksregulerende behandling.
Tag En lille daglig pille præventivt og undgå at få Alzheimer, Parkinson mm. og få samtidig normaliseret/forebygget blodtryk og hjertekar sygdomme - uden andre bivirkninger, end at man sover som en sten!
Lyder som en pille, der godt kunne blive ret populær!
Kl. 13.00 i morgen???
-
Anavex. Kopi dele af patentansøgning
United States Patent Application 20210186920
Kind Code A1
MISSLING; Christopher U. June 24, 2021
SIGMA-1 RECEPTOR AGONIST SYSTOLIC BLOOD PRESSURE THERAPYAbstract
A method for lowering systolic blood pressure in a patient exhibiting resistance to a antihypertensive therapy with one or more drugs, the method comprising administering to the patient ANAVEX.RTM.2-73 at a dose and frequency effective to provide a reduction of at least about 3 mmHg in one or more blood pressure parameters selected from trough sitting systolic, 24-hour ambulatory systolic, and maximum diurnal systolic blood pressures.Inventors: MISSLING; Christopher U.; (New York, NY)
Applicant:
Name City State Country TypeANAVEX LIFE SCIENCES CORP.
New York
NY
US
Assignee: ANAVEX LIFE SCIENCES CORP.
New York
NYFamily ID: 1000005464984
Appl. No.: 16/767990
Filed: November 28, 2018
PCT Filed: November 28, 2018
PCT NO: PCT/US18/62853
371 Date: May 28, 2020
Related U.S. Patent Documents
Application Number Filing Date Patent Number
62591248 Nov 28, 2017EXAMPLES
[0038] The following examples show uses of A2-73 in the treatment of patients with high SBP. The Examples are illustrative of the invention and are not intended to limit the scope of the invention as described in detail above and as set forth in the claims.
Example 1
[0039] Effect of 5 mg and 30 mg Once Daily dosage A2-73.
[0040] A 70 year old male that has been taking 5 mg A2-73 orally once a day exhibits a 24-hour ambulatory systolic blood pressure of 150 mg Hg. The dose of A2-73 is then increased so that the subject is administered A2-73 daily, at a dosage of 30 mg/day for a period of 25 days. His 24-hour ambulatory systolic blood pressure is then measured at 135 mg Hg and maintained indefinitely with the daily oral dose of 30 mg of A2-73.
Example 2
[0041] Effect of 50 mg Once Daily Dosage A2-73 Combination Treatment with a .beta..sub.1-Selective Agent.
[0042] A 75 year old female that has been taking metoprolol tartrate 50 mg twice daily exhibits a 24-hour maximum diurnal systolic blood pressure of 150 mg Hg. The subject continues on the metoprolol tartrate, and is started on oral A2-73 at a daily dosage of 50 mg/day for a period of 25 days. Her maximum diurnal systolic blood pressure is then measured at 135 mg Hg and maintained indefinitely with the combined metoprolol tartrate and daily oral dose of 50 mg of A2-73.
Example 3
[0043] Effect of 10 mg Once Daily Dosage A2-73 Combination Treatment with a Thiazine Diuretic.
[0044] A 60 year old male that has been taking chlorothalidone 25 mg orally once a day exhibits a trough (as to chlorothalidone) systolic blood pressure of 150 mg Hg. The subject continues on the chlorothalidone and is started on oral A2-73 at a daily dosage of 10 mg/day for a period of 25 days. His trough systolic blood pressure is then measured at 135 mg Hg and maintained indefinitely with the combined chlorothalidone and daily oral dose of 10 mg of A2-73.
-
Lyder som fremtidens svar på Propranolol, og virker derfor nok også forebyggende mod eksamensskræk, migræne, etc.

-
Sådan der, så er vi vist over 30
-
Anavex. SÅDAN Super resultater i PDD!!!
Anavex Life Sciences Announces ANAVEX
2-73 (Blarcamesine) Improved both Primary Cognitive and Secondary MDS-UPDRS Efficacy Endpoints with Significant Biomarker Correlation in Placebo-Controlled Phase 2 Clinical Trial for the Treatment of Patients with Parkinson's Disease Dementia Anavex Life Sciences Corp.https://www.stonkmoon.com/news/AVXL/96e10bb8108a7c14e4e0bdf520f5356d
-
Fantastisk dag for os Anavex aktionærer, det var jo alt det vi havde håbet på da Tasso startede den første tråd, var det sidste år? Eller året før?
H.C Wainwright nyt kurs mål 39$ men det var før PDD nyhederne.
Det lover godt for Alzheimers.
Over 30$ i pre-market, herligt!!
-
Ja alle jubler. Jeg glæder mig til at TASSO og I andre eksperter får nærlæst resultaterne og forhåbentlig vil videreformidle det til os andre .
Også jeg havde søndagstanker, som jeg dog ikke sendte. De kommer nu
"Da jeg synes, det er så hyggeligt, når folk åbner lidt op for personlige betragtninger om deres bevæggrunde/drømme , kommer der også lidt fra mig. Det er dine kommentarer, TASSO, der for 2 år siden fik mig til at købe en lille sjat Anavex aktier; helt ærligt, mest for at støtte op om parkinsonforskningen. Du er en fantastisk skribent med stor viden, som du stiller til rådighed på en altid venlig og yderst sympatisk måde. Jeg har stor tillid til dine optimistiske fortolkninger af casen. Dog er jeg selvfølgelig også bevidst om, at biotek er højrisiko, hvad aktier angår.
Med mit folkeskolematematik fra 60-erne har jeg lige regnet ud, at mit "frimærke" har givet et afkast på 557% , hvis jeg solgte i fredags. ( jo jo, jeg har skam lært at trade en smule her som pensionist)
Hvad er succeskriteriet for de kommende PDD data?
Jeg bliver ikke skuffet, hvis de kommende data viser blot små forbedringer på de motoriske og ikke mindst de ikke motoriske symptomer hos en stor del af parkinsonpatienterne, vel at mærke uden bivirkninger. Det vil være fantastisk.
Gennemsnitsalderen, hvor man får diagnosen parkinson siges at være 62. Ofte vil man kunne se frem til ca. 10 gode/rimelige år. Medicin og motion kan i forvejen bedre livskvaliteten. Så en forbedring , der forhaler sygdomsprogressionen for parkinsonpatienterne er måske ikke den hellige gral, men mindre kan bestemt også gøre det, når det drejer sig om parkinson.
Også jeg er spændt på om vi overhovedet får de lovede data fra PDD forsøget i næste uge. ....
Jeg fornemmer mine omgivelser er ved at være trætte af min interesse for Anavex. Naivitet, tænker de nok. Fra Parkinsonforeningen i Danmark mener jeg, det er lang tid siden, at forskning med Sigma 1 receptor agonist er blevet omtalt. Der udgives forøvrigt flere gange årligt en E- avis kun med nyt inden for parkinsonforskning.
God søndag til alle.
PS: mit frimærke er blevet til et for mig pænt beløb, som det vil være ærgerligt at miste, men det hele ramler nu ikke hvis det skulle ske." -
Anavex. Dette er ikke bare et fase 2 forsøg!
Dette er den foreløbige kulmination på underbygningen af hele MOA ( virkemåden ) af 2-73.
Dette PDD, RETT og alle øvrige forsøg er baseret på en precision tilgang, hvor hver en sten i kroppens sammensætning og mekanisme er inkluderet på et hidtil uset niveau indenfor CNS.
Markedet og den enkelte nye investor skal først til at forstå omfanget og grundigheden i den forskning der ligger til grund for Anavex casen!
Det vil tage lidt tid før største delen har fanget det - og når de gør dette, vil man også forstå, at som følge af den overensstemmelse mellem endpointsene fra PDD og Alzheimer - nu med stor sandsynlighed også har fundet en mulig behandling af Alzheimer.
Samtidig synes risikoen for tilbageslag, som følge af en evt. dårlig bivirkningsprofil, at være minimeret.
( Den eneste reelle bekymring jeg har haft i casen )Det 2-73 og 3-71, samt senere lignende molekyler stimulerer i disse hjerne og andre celler i kroppen, vil ændre billedet og den fremtidig behandling inden for CNS og andre indikationer.
Dette svarer efter min mening til opdagelsen af penicillin - hvilket forøvrigt også tog flere år før det fik sit endelig gennembrud, trods de åbenlyse egenskaber.
Vi vil nu se en øget dækning af gl. og nye analytiker, med nye og højere kursmål.
Kigger altid selv på MC og sjælden på selve kursen, der jo bare er en afledt konsekvens af værdien i casen.
Baseret på dette, har vi kun set starten af det, der potentielt kan blive en ny BP på lige fod med mange af de allerstørste medicinal selskaber i verden.Wall Street spillet vil stadig blive spillet, med udsving i kursen - men dette vil ikke ændre noget ved, at vi på sigt skal langt højere op.
Nyd turen!
-
Jeg mener også, at det er noget stort det der er under opsejling.
Anavex skal nu finde partnere til at få lavet en mængde forsøg eller også skal de ansætte eller kontrahere med nogen der kan magte det.
Der er en skov af indikationer der skal afprøves og det magter de ikke selv.
Tror stadig på, at et stort pharma indtræder i ejerkredsen snart og tilfører de manglende ressoucer.
MC skal op herfra.
Spændende om de resultater vi har set kan føre til godkendelse nogen steder. Dette vil virkelig give et skub til kursen.
Som Tasso også siger så var bivirkning også min skræk.
Jeg køber igen mere på styrket tiltro til succes.
Vi mangler stadig peer review artiklerne (Rett og PDD) som vil give os yderligere oplysninger.
-
AVXL er $2bn, mens SAVA der er bagefter har MC på $3,4
Men PDD etc har jo enormt potentiale.
Læs blot dette link med min favoritskribent på Ihub:
https://investorshub.advfn.com/boards/read_msg.aspx?message_id=164637934 -
Nu er det muligt, at der kommer en periode uden nyheder selvom Missling har lovet noget mere i dette Q.
Vi ved at nyhedsfattige perioder giver kurstilbagegang i biotech så selvom jeg mener, at MC skal op så kan det sagtens være at markedet mener noget andet.

Men casen er i min optik stærkere i dag end i går.
-
Dejligt at se ejerkredsen vokser her på proinvestor, selv den gode Helge er blevet aktionærer...
En del i min omgangskreds har også været trofaste siden 2,5-3$ har dog advaret en veninde til en af mine venners søn at hun nok skulle sprede sin investering lidt, hun gik nemlig all in i 2,5-3
hun kan næsten ikke få armene ned i øjeblikket.En investering i avxl er næsten en most som casen har udvikler sig de sidste par år, men all in! aldrig, for dette er ikke en 100% sikker havn endnu, meget kan stadigvæk ske, og tidshorisonten er også en fakta.
Jeg har selv været med en del år efterhånden, og huske godt vi kun var nogle stykke på Euroinvestor, og er jeg glad for at tasso gjorde forum opmærksom på casen, og bruge tid, ja rigtig meget tid på at sætte os uviden individer ind i historien!
Ja, jeg er super glad
Mvh
TorbenP.s velkommen til alle de nye aktionærer

-
Anavex Tak for de pæne ord kikl og TDT mm.!
Super I har kunnet bruge mine input:)
Min investorkreds er efterhånden også vokset til nok +30 personer, som er blevet "hjernevasket" eller selv har fået flere til at investerer - det har skabt en del glæde efterhånden.
Påpeger dog hele tiden, at der altid vil være en risikofaktor i biotek og at man kun selv kan tage ansvar for sin investering!Har selv på papiret et Meget stort beløb stående, som potentiel gevinst.
Intet går bare lige op - og som Solsen skriver, vil en evt. nyhedstørke ofte give en sivende kurs - Men i Anavex har vi bare så mange ventede og især uventede nyheder komprimeret i den nærmeste tid, så man nemt kan gå glip af en potentiel gevinst ved at sælge ud på et forkert tidspunkt.
Når det nu er sagt, så er det aldrig forkert at tage en gevinst hjem, hvis man har det bedst med det - man skal også som skrevet længere oppe i tråden, være plads til at forkæle sig selv og sikre noget af indsatsen.Anavex er for mig blevet langt mere end penge på bogen - har den overbevisning, at man her har mulighed for at være en del af en historisk fortælling, som vil komme mange magtesløse patienter tilgode, der hidtil ikke havde noget håb om behandling.
Ved at købe aktier i Anavex, understøtter man jo selskabet, så de har økonomien til at gennemfører den forskning og de forsøg der skal til, for at komme i mål!Som Solsen pointerer, så mangle vi stadig de to Peer Reviews på RETT og PDD.
Vi har måske nok fået de vigtige data, men mangler stadig analysen og konklusionen fra certificerede 3. part.
Endvidere er jeg spændt på, hvilket videre forløb FDA og myndighederne fra andre lande vil tildele Anavex + min. 6-8 andre mulige nyheder om udviklingen i casen - bare i indeværende år.Anavex vil stadig være, som at køre i en rollercoaster med stigninger og fald - men har nu mere end nogensinde før troen på, at vi nok skal komme helt i mål!
-
AVXL MC= ca 2Bill$
SAVA MC= ca 3.4 Bill$
SAVA har et skud i bøssen.
AVXL 2-73 har 10 skud (mere på vej).
3-71 Kun i det tidlige stadie.
1-41 Er ikke rigtigt begyndt endnu.
1066 Er ikke rigtigt begyndt endnu.
Saa vores MC burde værre meget højere end SAVA's, mindst dobbelt, så 6-7 milliarder eller ca 3 gange den nuværende kurs så det er ikke for sent at komme med på toget hvis man tænker på at stige på.
Det er ikke umuligt at market snart ser lyset og vi begynder at flyve i vejret som vi har fortjent.
Der kom ikke mindre end 3 opgraderinger i går, den højeste var 50$ så det går den rigtige vej.Tålmodighed vil blive belønnet.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind