ANAVEX. NY TRÅD NY TRÅD over 100 % indrulning i Alzheimer!
-
Lyder godt det der, meget godt. Okay, Missling kan ikke skalte og valte med færdige analyser som det passer firmaet bedst, men for søren hvor jeg håber det lykkes det her. Der ligger en video på MB Yahoo, vil ikke poste den, men den er GODT nok positiv smiley. Varer ikke længe før shortersvinene giver op.
Tak for info Tasso -
Anavex Er det denne video MM? - udgivet i dag!
Kender intet til udgiveren, men han giver faktisk et meget godt overblik over Anavex casen.
Så for den nye potentielle investor, der måske aldrig tidligere har hørt om Anavex og deres tilgang, er dette en ganske udmærket introduktion.Millionaires Investment Secrets har tilsyneladende 94.600 abonnenter og videoen er blevet set 4225 gange i dag.
- ringe i vandet!!!
Lidt vildt, hvis os gl. Anavex nørder, med et nok meget "pænt" afkast indtil videre, måske er vidne til, at største delen af markedet først nu opdager vores guldklump - og selv fra nuværende kurs ser store mulighed for et stort fremtidig afkast.
-
Ja det er den.
-
-
Anavex er med i Investeringspodcasten i dag.
Har danske biotekselskaber scoret selvmål?
https://www.proinvestor.com/index.php?p=debat_1&postid=94610 -
Anavex Udmærket podcast Helge!
- og tillykke med dit frimærke.
For de potentielle nye investorer, der måtte tænke på at bevæge sig ind i dette "lidt" langhåret CNS segment, kan det virke lidt uoverskueligt at sætte sig ind i f.eks. Anavex casen.
Selv med mine nu mere end 6 års intense og ofte flere timer daglige research af Anavex og CNS segmentet, er meget stadig ret uforståeligt og over min "pay grade", med min lidt højere tekniske baggrund.
Det er derfor afgørende, at man som et forum som denne super gode proinvestor platform, har mulighed for at tiltrække folk med bl.a. videnskabelig tilgang og øvrige analytiske kvalifikationer, for at kunne udveksle de forskellige aspekter i casen.Den lang version kunne være, at læse denne Anavex tråd og andre udenlandske forum igennem med en masse forbehold.
Anbefaler dog, at simpelthen starter på Anavexs hjemmeside https://www.anavex.com/.Her finder man den seneste præsentation, der giver et relativt hurtigt overblik over casen.
http://www.anavex.com/wp-content/uploads/2021/04/Anavex-Presentation-April-2021.pdf
Sidste præsentation er fra april 2021, men bliver nok meget snart opdateret, når alle nye resultater fra RETT og Parkinson efter planen er offentliggjort inden udgangen af juli 2021.
( You tube videoen længere oppe i tråden er heller ikke helt tosset, hvis man skal have et nogenlunde overblik over casen )Vigtigst af alt er dog, at man laver sine egne undersøgelser, inden man investerer større beløb i specifik Anavex.
Dette er stadig biotek og flere ting kan ofte spænde ben for selskaber i denne sektor.Det faktuelle i Anavex casen er dog, at de har opnået en bred og dosis afhængig klinisk respons i flere svære indikationer, som Alzheimer, Parkinson og RETT - uden bivirkninger.
For Alzheimer i Australien, har de nu patienter, der på 6. år får 2-73 - vel og mærket efter studierne er afsluttet - uden meldinger om bivirkninger.
De har formået at samle det ypperst eksperter inden for området - bl.a. 2 tidligere FDA medarbejder og hoved forfatteren af den mest brugte fagbog om RETT og udfærdigelsen af retningslinjerne for testprotokollerne i samme. ( Walter Kaufmann )De har ingen gæld og penge på bogen til 3 år til at køre de igangværende forsøg igennem.
Så har de en dedikeret CEO - Christopher Missling ( tysker ), som virkelig brænder for og har evnerne til at håndterer den svære øvelse at køre udviklingsprocessen igennem for et et biotek selskab.
( Mistede hvis begge forældre til Alzheimer )
Han har et tæt samarbejde med flere forskellige foreninger for sjældne sygdomme.Efter min opfattelse er det hans primære og oprigtige fokus, at kunne gøre en forskel på flere CNS områder, hvor der hidtil reelt ingen behandlings mulighed er - endnu!
De kommende uger og især de næste 1-2 uger, vil være meget afgørende for hele udviklingen af casen!
Evt. nye investorer - Spørg endelig, der er ingen spørgsmål, som hverken dumme eller uintelligent på dette område.
Jeg og andre i tråden vil helt sikkert forsøge at bidrage med respons på bedst mulig vis.Tasso1
-
Rigtigt fint indlæg Tasso1. Uanset hvad man investerer i og måske især i biotech og selskaber, der har fokus på forskellige former for "disruption", og som derfor normalt p.t. ikke har et positivt cashflow, men "sælger fugle på taget", er det vigtigt at tænke sig om og forsøge at sætte sig grundigt ind i casene, eller forsøge at reducere sin risiko ved en fornuftig portefolio satsning. AVXL er p.t. helt sikkert et selskab med lovende resultater og investerings emne, men vi ved også alle godt, at der stadig kan være en masse hurdler forude, selv om det p.t. ser meget lovende ud.
-
Enig Thorkild, Det er netop derfor ,at jeg starter med at investere et meget lille beløb i selskaber som Anavex. I takt med at casen eventuelt udvikler sig positivt kan jeg jo altid øge positionen.
-
Anavex. Blarcamesine in the drinking water....
Anavex Life Sciences Corp (AVXL): It's the sigma-1 activation work-aro...
falconer66a: It's the sigma-1 activation work-around. I don’t understand how agonising S1R along with modulating M1/M4 can counter cell dysfunction ever pres...
InvestorsHub (investorshub.advfn.com)
Min yndlingsskribent på Ihub beskriver her, hvorfor Blarcamesine (2-73) virker positivt på Rett patienter selv om denne sygdom er en spontan genetisk fejl opstået hos pigerne med denne sygdom. Drengebørn dør simpelthen med denne fejl.
Spændende udvikling i kursen igen i dag.
-
Anavex Tranaktionen på de 50 mill. $ er nu afsluttet.
Dvs. deres nye partner/investor har fået deres ca. 2,4 mill. aktier til kurs 21 $ - og har smidt det der svare til 315 mill. Dk kr. i Anavex, efter at have kigget Missling dybt i øjnene!
Der er den årlige Russel rebalance dag i morgen, hvor man efter MC omfordeler selskabernes placering i de div. indekser.
Nogle ryger helt ud af Russel 3000 og nye kommer ind.
Der bliver derfor flyttet en enorm mænge penge rundt mellem selskaberne - f.eks. mister dem der ryger ud af Russel 3000 indekset hele den investerings del, som kommer fra kapitalfonde mm. der investerer udelukkende i Russel 3000 selskaber.Anavex ligger trygt oppe mellem de 2000 støste selskaber i US, ville jeg mene med deres MC på 1,7 milliarder $ - bundgrænsen for at være mellem de eftertragtede 3000 plejer at ligger omkring 200 mill. $.
Er overbevist om, at Anavex har afventet afslutningen på transaktionen med den nye partner/investor, før de frigiver de meget ventede og afgørende resultater for PDD.
Med mindre Anavex mener at reblance dagen er et forstyrrende element, så tro jeg vi får dem i morgen fredag eller mandag i næste uge.
Er de så gode, som jeg tror og håber, skal vi op i + 30-35 $!
Er de dårlige får vi nok et fald til 10-15 $!
Det er lige nu Anavex skal leverer!!!
-
Anavex. Lidt omtale "The Holy Grail of Alzheimer's Disease"
Ikke just fra øverste hylde, men budskabet kommer da ud!
Ringe i vandet!
"the Company has got everyone's attention; the Company is sitting on drugs in development that could potentially turn serveral enormous markets on their head."
-
Alt positiv omtale er godt og vi har fået rigtigt meget efter RETT data og peer review tidligere.
Jeg har aldrig set nogle negative artikler bortset fra ham der Adam Feuerstein som ingen rigtigt tager alvorlig mere tror jeg.Tror nu nok Tasso at kursen kan gå noget højere op hvis vi får gode PDD data men vi ser, gætværk fra min side.
Monthly Fool trækker nu noget i land over SAVA, de var ellers så positive, jeg synes det er herligt, de kan nok regne ud hvad vej vinden blæser så de skynder sig at skifte hest, ha-ha. Kan ikke rigtigt ta dem alvorligt.
Nu mangler vi bare ham Kramer fra CNBC som helt sikkert er styret kraftigt fra Wall Street, hvis han en dag omtaler AVXL positivt betyder det indirekte at WS nu er positive over for os hvilket vil påvirke kursen kraftigt.
Could Cassava Sciences Be a Millionaire-Maker Stock? | The Motley Fool
Can this biotech underdog develop an Alzheimer's drug investors can count on?
The Motley Fool (www.fool.com)
-
Det er lidt svært at tro, at man ikke har studeret PDD data nøje fra den nye partners side.
Man er nok også blevet forsikret om, at PDD forsøget kom i mål på alle endpoints, som Missling har udtalt på div webcasts.
Det der bliver interessant er, hvor godt de pts med WT varianten reagerer.
Det virker som om, at alle gamle kasserede stoffer nu skal i spil igen i AD. Det er skræmmende !
-
Solsen og Tasso. Det går godt, dejligt, MEN, nu må i stoppe med at skrive at nogen overhovedet, kan få indsigt i data før andre. Missling kan da slet ikke, som i slet ikke, sidde og sælge aktier til en investor på den måde. Stop nu. Tak
Respekt ellers
Morten -
Blevet forsikret om... Antyder at du mener de ved mere. Men, okey, jeg skal ikke ordkløve mere om det. Jeg vil også, som resten af markedet, forsikres ikke..... Og det kan man ikke uden yderligere data.
-
Vi snakker forbi hinanden.
Jeg tror ikke de får mere at vide end os, men de er blot klogere til at tolke dem.
Forsøg der er blindede ved firmaet jo heller ikke noget om.
Jeg siger blot, at PDD data som vi venter på og som er fra det offentliggjorte forsøg og sammen med Misslings udsagn tror jeg det er forsikring nok til nye vidende investorer.
Seneste data offentliggjort fra Rett forsøget styrker yderligere casen og det endda i mindste 5 mg dosis i ældre Rett piger - de sværeste at behandle og få virkning på.
Meget gode p-værdier i det nævnte forsøg gør jo, at det er vanskeligt at se Avatar fejle i samme patientgruppe med 10 mg dosis, når vi samtidig ved at 50 mg tolereres af patienterne
Det tegner da godt.
-
Anavex CEOen ved højst sandsynlig, hvor positiv/negativ de ventede Peer Reviews ender.
Der har helt sikkert været udveksling mellem Anavex og Peer Revieweren om formulering og forståelse af forskellige indhold.Spørgsmålet er så - hvis Missling sad med en viden/ formodning om, at disse faldt negativt ud, om han så ville hente penge ved en sådan direkte aftale med en ny investor/partner - og derved brænde mange broer for fremtidige lignende aftaler?
Efter min mening nej! - Hvis man forventede et negativt udfald, havde Missling haft rig mulighed for at hente ekstra penge på det frie marked og endda til en højere kurs - og undgået at ramme en enkelt stor investor specifikt!
Efter min mening ved vi, at Anavex vinder kampen - spørgsmålet er bare, om det bliver med 1-0 eller 4-0!
Ser frem til mandag eller tirsdag!
God fodboldaften!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind