4 danske aktier - Kun én har reelt interesse
-
Jeg har netop lavet en video om 4 danske aktier, som jeg har fået mange spørgsmål på.
Gennemgangen er lavet ud fra Teknisk Analyse, så jeg har ikke taget regnskaber, nyheder m.m. med i mine overvejelser.
Der er kun én af aktierne jeg for alvor kunne være fristet af lige nu.
Aktierne er:Novo Nordisk
Genmab
Bavarian
Zealand Pharma -
Hvis du klikker på videoen og så trykker på "youtube" nederst til højre, så kommer du til at se video via Youtube, og der ligger linket. Men du kan også lige få det her:
-
Det var så lidt. Du er altid velkommen
-
Virkelig god gennemgang og en klar model for, hvornår der må investeres og hvornår der ikke må. Til forskel fra AktieUgebrevet som også debatteres i en anden tråd hér på ProInvestor. Jeg sætter så stor pris på denne gennemsigtighed og ærlige snak, at jeg er en tilfreds abonnent. Thumbs up fra min side !
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind