Markederne
-
"Det är bubbelvarning på börsen"
https://www.avanza.se/placera/redaktionellt/2021/02/03/bubbelvarning-pa-borsen.html
Glimrende svensk artikel om den aktuelle situation.
De fleste investorer overvåger p.t. udviklingen i markedet og er klar til at træffe hurtige beslutninger, hvis det bliver nødvendigt.
Jeg har personligt kun ca. 25% af min opsparing i aktier p.t. og tænker meget kortsigtet, da jeg forventer en lidt større korrektion i løbet af februar-marts.
-
Aktierne bliver ikke rigtig bedømt på regnskaberne for tiden. Indtjeningen for 2020 og 2021 er simpelthen for atypisk til man bruge det til valuering af virksomhederne fremover.
Markederne har ligget rimelig stabilt i Tyskland med DAX svingende mellem 13000 og 14000 det meste af tiden.Jeg synes det er svært at se en entydig retning på markederne.
-
Det er glædeligt at en pakke er på vej. Er markedet ikke allerede steget på forventningen? Synes det meste ser meget dyrt ud...
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind