Dette er OGSÅ .. en annonce
-
Jeg synes personligt, at reglerne er meget entydige og ikke burde kunne misforstås af kommercielle virksomheder/erhvervsdrivende.
"Hvorfor, hvornår og hvordan skal du markere et opslag som sponsoreret indhold"?
-
Er det også brud på loven, når en analytiker udarbejder en "betalt aktieanalyse" af det aktieselskab, som han modtager honorar fra i forbindelse med en konkret analyse uden at angiv af, at analysen er "sponseret/honorarbetalt".
Kan Lau Svenssen eksempelvis
udarbejde en redaktionel analyse d.d. for GomSpace i Euroinvestor, hvis han normalt modtager analysehonorar af ledelsen i GomSpace uden at angive, at han sideløbende arbejder med "honorar-betalte" analyser for GomSpace.Gomspace er steget ca. 10% i dag.
Her er jeg i tvivl?
-
Det var nyt for mig. Hvornår er han stoppet? Og er han solo nu?
Ellers enig. Der skal naturligvis flaget interessekonflikt hvis man modtager penge for at skrive analyser af en given virksomhed
-
Osse nyt for mig - se omtalen her https://www.euroinvestor.dk/nyheder/lau-svenssen-bliver-fast-kommentator-og-analytiker-for-euroinvestor
-
Tak for link.
Jeg mener stadig det er en af de største strategiske brølere i nyere onlinestrategi at EI slette hele debatten.
Jeg var derinde flere gange om dagen. Nu kommer jeg ALDRIG derind. Med mindre en linker som her. Så deres sidevisninger er gået fra en mastodont til en brøkdel
-
JA, Euroinvestor ansatte en kvindelig chef (redaktionschef), som lukt kørte butikken i sænk.
Men det "pynter" stadig på hendes CV.
https://www.proinvestor.com/boards/77017/Debat-forum
"Hun forstår kunderne og markederne og har været med til at opbygge det nye site," siger Anders Krab-Johansen, koncernchef hos Berlingske Media, i meddelelsen."
https://mediawatch.dk/Medienyt/Aviser/article11721367.ece?utm
-
Jeg er lige så meget tosset over de gjorde det UDEN varsel. Jeg har 20 års analyser og "brand" der lige forsvandt der
-
Jeg er faktisk sjælden omkring Euroinvestor, deres besøgsstatistik må være faldet enormt.
Trist debatten ikke blev ført videre, eller i det mindste man kunne finde tidligere indlæg.Det er lidt det samme med Facebook, jeg blev blokeret i oktober måned sidste år, de skrev der var blevet sendt spam fra min konto, og ville hjælpe med rette mine fejl, men intet sker, jeg får samme meddelelse hver gang jeg prøver at logge på.
Alt der ligger på Facebook og Messenger er utilgængeligt, så pas på, smutter Facebook så smutter Messenger også, så lig ikke mere på, en man vil miste.
Få fat i Facebook/Messenger er komplet umuligt.Jeg tænker bare, om det kan være hackere der lukker Facebook kontoen, har skrevet med en hacker, fra USA, han giver mig faktisk ret.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind