Bedste sted at handle Kryptovaluta?
-
Jeg har haft investeret i Kryptovaluta siden 2016 og har prøvet lidt forskellige exchanges, men er stadig ikke sikker på hvilken platform jeg reelt sparer mest på i det lange løb vil jeg stadig tro det er Binance efter at have læst denne Binance anmeldelse: https://www.mininvesteringsguide.dk/binance-review-2021
Hvad er jeres erfaringer indenfor Kryptovaluta og jeres foretrukkende handelsplatform? Jeg handler foretager ca. 10 handler om ugen på nuværende tidspunkt for at give en idé om hvor meget der bliver betalt i handelsgebyr.
-
kan man købe en BMW eller betale på hoteller med råvare? (undskyld der retoriske spørgsmål)
Jeg har selv kun et frimærke i BTC, udfra et rent spekulativt syn.
Det sagt så synes jeg at jeg læser om flere og flere steder hvor man rent faktisk kan betale med BTC -
Indirekte kan du allerede bruge bitcoin til at købe alt igennem et Kryptovaluta Debit Kort så som det Coinbase tilbyder.
Det er selvfølgelig stadig fiat der betales endegyldigt, men dette findes f.eks. ikke for guld, olie eller lignende.Desuden er der selvfølgelig også stigende mulighed for at betale med bitcoins online, men hver sin smag.
Min optik er at en kombination af aktier, bolig, råvarer og kryptovaluta aldrig kan være en dårlig beslutning. Diversificering er et ret grundlæggende investeringsprincip.
-
OK så du mener Krypto valuta er en råvare -
Hvad mener du så den kan fabrikeres til - penge? fortæl hvordan jeg er bare interesseret og ved ikke hvor denne valuta kan bruges - det er jo ikke rigtig Guld som jo kan forarbejdes eller sælges som den råvare den er -
Jeg har i valgt "bare" at se BTC som noget man kan investere i.
Personligt hælder jeg nok til at BTC samfundsmæssigt har flere dårlige sider end gode, men det har ikke afholdt mig fra at investere en ganske lille smule i BTC. (par procent af de frie midler)
Lige som jeg nemt kan forstille mig at BTC ikke findes om 10 år, kan jeg også forstille mig at BTC koster meget meget mere end idag.
En ting er dog sikkert, og det er det er super highrisk.Jeg har blandt andet i år valgt at købe BTC til min børn i år, fremfor at sætte dem ind på deres børneopsparingen, da de er så unge, at de godt kan tåle lidt med stor risiko.
-
-
bgadk..genial markedsmæssig historisk perspektivering. Tak for den.

-
Der er endnu en krølle på historien: Efter sigende (En analyse af Earl Thompson fra 2007) så var det mest handlede ikke selve løgene men derimod en future contract (Option) på løgene. Altså blev der handlet "virtuelle" løg også i 1600 tallet.
Starten på krakket i Februar 1637, skyldes at den Hollandske regering ændrede reglerne, så man ikke var tvunget til at aftage de aftalte løg, men kun få en mindre økonomisk gevinst.
-
#bankens tror du er ved sagens kerne. Det er meget svært at fremstille noget ud af varm luft. Når deler sagt er det da helt fantastisk, det der foregår med KV. , prøv engang at regne værdien af alle KV sammen det bliver så stort et tal at ingen fatter det.
Varm luft omdannet til en lang talrække. -
Ved et tilfælde modtog jeg det her på LinkedIn i går
The entire cryptocurrency market surpassed $1 trillion on Thursday, helped by the record-breaking spree of Bitcoin that jumped over $38,000. The recent gains of Bitcoin are supporting the stocks of cryptocurrency miners, like Marathon Patent Group, which saw its market value reach $1 billion.
For its part, The Financial Times argues that calculating the market capitalization of Bitcoin doesn't make sense, here's more.
NB: der er nogle links jeg ikke kan copy over!
-
-
-
Esset. Den historiske dimension i relation til investering er "Tulipanboblen" fra Holland i 1630.
-
"Crypto User Loses Over $100K in Bitcoin While Transferring His Wallet",
Crypto User Loses Over $100K in Bitcoin While Transferring His Wallet
A bitcoin user has shared his story of how he lost more than $100,000 in BTC during a wallet transfer. The bitcoiner attempted to transfer a wallet to a new computer without making sure that he had access to the encryption passwords tied to his private key storage.
Bitcoin News (news.bitcoin.com)
-
Jo, jo jeg kendte godt tulipanboblen, det giver jo også forståelse for de forskellige instrumenters himmelflugt, nævner et par af de kendte, Tesla, Vestas, Solar, Bitcoin.
Man skal også vide at det meste kan stige meget mere end man kan forestille sig, ligesom det meste kan falde meget mere end man kan forestille sig. Det drejer sig om timing.
Det tror vi alle at vi kan. Jeg fik lige en rigtig god kindhest med min Tesla short, det har jeg så forhåbentlig lært lidt af. jeg vil i hvert fald forsøge at huske på det. -
Jeg nåede heldigvis ikke at shorte Tesla. Var dog meget tæt på at kaste mig ud i den sport for første gang nogensinde i efteråret.
PS: Som inkarneret havemand kan jeg godt lide dit indlæg om løget.

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind