Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

Løft til Skako

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
2 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • E Offline
    E Offline
    Esset
    wrote on sidst redigeret af

Så sker der også lidt i Skako, ved ikke lige om pm. Har været opslået herinde.
    Synes da det lyder godt, og at de er optimistiske m.h.t. fremtiden

https://www.skako.com/fileadmin/SKAKO/News/Conparts_Pressemeddelelse.pdf

1 Reply Last reply
    0
    • E Offline
      E Offline
      Esset

p/e 7,36, fornuftig.
      husk den er illikvid bortset lige fra idag.

1 Reply Last reply
      0
      • D Offline
        D Offline
        deleted-user

Tak for at dele denne nyhed. Jeg ledte efter nyheder inde på deres side i dag for at finde en konklusion på stigningen i dag uden at finde noget. Jeg er vistnok tilmeldt deres nyhedsbrev, men der har jeg heller ikke fået noget. Jeg konkluderede bare at der var en køber der ville ind til en accepteret pris i omegnen af 45-47, men jeg kan nu se, at Skako rent faktisk omtaler sit regnskab for 2020 som positivt. Når de tidligere har leveret forholdsvise fine tal for 1 halvår, så kunne man måske godt forestille sig en opjustering hen mod slutningen af året.

Foruden Skako, så rykkede RTX og NTG også på sig i dag fra min portefølje, mens der har været et fint opsving i Small- og Midcap, hvilket gav hæderlige stigninger til alle de aktier jeg har i beholdningen i dag.
        Alt i alt en helt fin dag selvom markedet har været lidt lunkent.

1 Reply Last reply
        1

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

With your input, this post could be even better 💗

Tilmeld Log ind

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld

• Login or register to search.
        • First post
          Last post
        0
        • Debatforum
        • Seneste
        • Populære
        • Bruger