North Media, Flot gennemgang af John Stighøj (Aktieinfo)
-
North Media update fra sidelinjen

Hmm der sker vist ting og sager nu

Vi venter spændt i stilhed på hoppet og bevarer overblikket imens

-
Jeg har i lang tid haft en kort- og mellemlang fair kurs på 120, så stigningen kommer ikke som en overraskelse.
For at dække den lange sigtbarhed, så kunne jeg godt tænke mig, at de blev mere konkrete på deres kapitalberedskab. Skal der snart opkøbes noget der batter eller hvad!? Jeg kunne godt tænke mig, at man konsoliderer sin Online-del med opkøb. Jeg havde personligt to gæt der var lige til højrebenet, men begge de muligheder er skibet sejlet ser det ud til.Det virker som om, at JYB er ude af sine salg. hvis det er tilfældet, så tror jeg også der kommer til at ske et hop.
-
De skriver i deres kvartalsmelding i november, at der kommer en strategi for 2021-2023, den bliver nok meldt ud i forbindelse med årsregnskaber til februar 2021. Så et skifte må være på trapperne, tænker jeg.
Jeg er personligt super positiv på Deutsche Post-aftalen, den må kunne rykke ved en udbygning udover Flensburg.
Stor omsætning i NM i går - ca. 5 gange gennemsnittet.
De 125.000 aktier, der blev omsat, svarer groft sagt til 1 % af aktiekapitalen (når man fratrækker Richard Buncks bestemmende del og NMs egen beholdning).
Kurs 120 vil se rigtigt flot ud - håber du får ret, Niels C.
TMSF
-
cliffhanger ... måske

JYB handlede internt for 8 mio. onsdag derfor den høje omsætning... måske ham olav har tømt sin beholdning tror han er ved at være tæt på... det ligger næsten i kortene, markedet hungrer efter noget godt med værdi at skyde op i disse tider.. trafikken er helt rigtig i min bog nu så jeg har øget mine positioner

Vi håber det bedste

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind