Kære brugere på Proinvestor.
-
Hvor er det fedt at høre. Stort tillykke Helge!
Vil du ikke give et heads up med hvordan man donerer?
-
Tillykke med closing for handlen.
Jeg tror ikke der bliver de store forskelle i forhold til tidligere. Du har godt styr på, hvad der er bedst for Proinvestor.
Men pas på med alt for store armbevægelser nu du ejer det hele. Her tænker jeg især på Euroinvestor, som i den grad fejlede efter at nye ejere overtog. Jeg er sikker på, at du er klogere.
-
De nye ejere af Euroinvestor har fået stor trafikmæssig succes med et koncept med clickbait-finansartikler og Millionærklubben. Her ses det tydeligt, at Anders Krab-Johansen har taget den nødvendige styring og retning på et projekt, som var ved at køre alvorligt af sporet efter relanceringen.
Med hensyn til Proinvestor har jeg ingen intentioner om større armbevægelser, men blot forsætte den linje jeg har lagt med "debat og og chat - ikke så meget andet pjat.

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind