Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

Det amerikanske formarked.

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
2 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • K Offline
    K Offline
    Kadnil
    wrote on sidst redigeret af

Hej.

Jeg har handlet aktier i 3-4 år primært amerikanske Tech-aktier, og er jo bekendt med at der er noget der hedder "Formarked" (og eftermarked).
    Men jeg har aldrig forstået hvad "Formarkedet" "går ud på" - hvem kan handle der - er det "analogt med" Futures - hvad fortæller "Formarkedet" noget om - .....? etc. etc.

Er der en, eller flere, der kan/vil forklare - på pædagogisk vis (1+1=2) - hvad formarkedet handler om ?

Pft. og Vh.

1 Reply Last reply
    2
    • tommycarstensenT Offline
      tommycarstensenT Offline
      tommycarstensen

Kadnil Wikipedia og Investopedia kan forklare det bedre end jeg kan. Det har som saadan ikke noget med futures at goere.

Simple Page

favicon

(www.investopedia.com)

Link Preview Image
      Extended-hours trading - Wikipedia

favicon

(en.wikipedia.org)

Jeg kan via min maegler Interactive Brokers handle uden for aabnings-timerne. En gang imellem kan man goere en god handel i "tosse-timen" med store spreads og priser uden for den foregaaende og efterfoelgende dags interval. Men det hoerer til sjaeldenhederne.

Nogle af mine ordrer er blevet eksekveret saa tidligt som klokken 4 om natten NY-tid via NYSE Arca:
      https://en.wikipedia.org/wiki/NYSE_Arca

Du kan se deres aabningstider her:
      https://www.nyse.com/markets/nyse-arca/market-info

1 Reply Last reply
      3
      • K Offline
        K Offline
        Kadnil

tommycarstensen -Tak for info

1 Reply Last reply
        0

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

With your input, this post could be even better 💗

Tilmeld Log ind

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld

• Login or register to search.
        • First post
          Last post
        0
        • Debatforum
        • Seneste
        • Populære
        • Bruger