Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

North Media om Ja tak ordningen

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
28 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • T Offline
    T Offline
    Trafictrader
    wrote on sidst redigeret af

Niels hvor langt er du i dine beregninger med værdipapirporteføljen for sidste måned og vil du dele lidt evt ? 🙂

1 Reply Last reply
    0
    • T Offline
      T Offline
      Trafictrader

North Media update fra sidelinjen 🙂

Dagens handel i North Media på en dårlig dag var faktisk ganske godt gået på en pænt dårlig dag generelt for hele markedet 🙂 Velkommen ombord til DNM ... hmmm.. tror de fik en særaftale med enskilda siden de kom så hurtigt op på salgssiden, og vupti så var der vist endnu en som gerne ville ind med en større portion.

Næste uge bliver spændende 🙂

1 Reply Last reply
      0
      • D Offline
        D Offline
        deleted-user

Selvfølgelig skulle den handles ned ved luk 🙂
        Det virker efterhånden lidt desperat, hvis man gerne vil ind i den og tror man kan holde den nede med de ryk kursen laver.

MSE er nok de værste. De sælger gerne 1 stk. når andre køber en position fra købssiden.

1 Reply Last reply
        1
        • T Offline
          T Offline
          Trafictrader

North Media Update fra sidelinjen 🙂

Flot stigning igen i dag 🙂 ... nu skal man snart skynde sig hvis man skal med under kurs 70 🙂 for det er tæt på de helt store trykker på købsknapperne..

Min teori er der skete for meget i dag i andre aktier og markedet generelt, til de trykkede på knappen med de helt store ordre. Men er der først en der ikke kan vente kommer de alle sammen meget hurtigt, har selv suppleret lidt i dag 🙂

Når Nordnetterne er færdige andre steder vil vi se de støder til her også... ganske som de plejer 🙂

1 Reply Last reply
          0
          • T Offline
            T Offline
            Trafictrader

North Media Update fra sidelinjen 🙂

Nå nu begynder de store at kigge ind og se værdierne som de vist havde overset 😉 vi siger tak til Citi for den flotte indsats i dag .... nice trades ..

Vi har en lille joker der handler anonymt men kan ikke lige hitte ud af hvad formålet er, vedkommende rykker ikke kursen ved sine handler da han handler internt hele tiden ..... kan være en bank der sælger internt fra egen beholdning til en privat kunde eller andre men det har lidt mit fokus, men absolut ikke negativt tværtimod 🙂

Nordnetterne har travlt andre steder men bidrager dog lidt til opturen .... ærligt talt det plejer i at spotte før, så se nu at få sat jer ind i sagerne hvis i vil med 😉

Jyske bank er stor sælger igen i dag og tillykke med det .... undskyld mig men har i sovet i timen og er total blid overfor hvad der sker ... De sælger alt for billigt og vil blive kørt over når toget køre for fuld damp vent og se 🙂

Mit før beskrevet kursmål efter hvad jeg ser i dag er løftet betragteligt .... jeg ser potentiale på over kurs 120 inden årets udgang og det både TA og FA.. husk på markedet elsker sådanne selskaber i smallCap der performer 🙂

1 Reply Last reply
            0
            • D Offline
              D Offline
              deleted-user

North Media kommer med regnskab i morgen.

Der er tre spændende ting:

1. Forventningerne på 200-230 mio. kr. fastholdes de eller præciseres de.

2. Bliver der nævnt noget om udbytte. Jeg har lidt svært ved at regne mig frem til likviditeten, da der ikke er udbetalt normalt udbytte og de solgte Vestas-positionen i april, men set ud fra 2Q 2019, så bør der være min. 150 mio. kr. i ren likviditet uden Vestas-positionen og min. 175 mio. kr. inkl. salg af Vestas-positionen (den forventer jeg dog er brugt til køb af en anden poisition).

3. De kommer til at forklare omverdenen lidt nærmere, at de har et resultat på værdipapirer på over 150 mio. kr. fra sidste opgørelse, hvilket jeg forestiller mig godt kan påvirke en overskrift eller to i morgendagens finans presse 🙂
                Den glæder jeg mig særligt til at få en opgørelse på.

Jeg kan blot konstatere, at deres pengetank bugner.

1 Reply Last reply
              1
              • T Offline
                T Offline
                TMSF

... håber også der er interessant at høre om ...

• evt. nyt om de store dagligvareaktører, og om de fortsætter i 2021/2022 i FK Distribution

• værdien af aktieporteføljen (er vi tæt på de 500 mio. kr. eller har dollarkursen tynget værdien siden udmeldingen i april. Dollaren er faldet fa næsten 7 kroner til 6,30 stykker

• Deutsche Post (samarbejde???)

• Lead Supply, BoligPortalen og Bekey

• Ja, og udbyttet, får vi en lille 'snack' ...

Håber på både spændende og interessant nyt. Og krydser fingre for at kursen holder...

TMSF

1 Reply Last reply
                0
                • D Offline
                  D Offline
                  deleted-user

Jeg har lige oprettet en ny tråd... Der bliver udbetalt udbytte på 4 kr. 😉

1 Reply Last reply
                  1
                  • T Offline
                    T Offline
                    TMSF

Ja det er så godt! har også lige set det!

TMSF

1 Reply Last reply
                    0

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

With your input, this post could be even better 💗

Tilmeld Log ind

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld

• Login or register to search.
                    • First post
                      Last post
                    0
                    • Debatforum
                    • Seneste
                    • Populære
                    • Bruger