Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

Investeringsforeninger: Vinderne i første halvår 2020

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
1 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • Helge_LarsenPI-redaktørH Offline
    Helge_LarsenPI-redaktørH Offline
    Helge_LarsenPI-redaktør
    wrote on sidst redigeret af

"Første seks måneder af 2020 har været meget usædvanlige. Coronakrisen har haft meget fokus fra februar måned og fylder stadig meget. Globale aktier startede året i fin form og steg frem til primo februar. Fra 20. februar til 23. marts faldet aktiemarkederne ca. 40 procent og nogle sektorer, som fx energi og industri faldt betydeligt mere.

Status på første halvår af 2020 er, at mange indeks er tilbage i plus, hvilket jeg ikke forventede i marts måned, dog er det globale verdensindeks MSCI World ACWI IMI (DKK) stadig i minus med 7,35 procent. Nedenfor vil jeg vise eksempler på investeringsforeninger i Danmark, hvor der har været positivt afkast. Jeg har forsøgt at illustrere, at positivt afkast har været muligt at opnå både via aktier og obligationer"...

Læs mere:

https://blog.nordnet.dk/investeringsforeninger-hvem-har-klaret-sig-godt-i-de-foerste-6-maaneder-af-2020/?utm_source=ACS&utm_medium=email&utm_campaign=DK Newsletter 10. juli 2020

1 Reply Last reply
    1
    • nohopeN Offline
      nohopeN Offline
      nohope
      wrote on sidst redigeret af

Jeg synes de skulle have skrevet lidt om deres Nordnet Smart 5-10-15.
      De har virkelig ikke performet ret godt, hverken absolut eller i forhold til deres indeks. De lider af en systemfejl. der hedder at de reagerer for langsomt. Under Corona får de reduceret for langsomt i aktier(salg) og efterfølgende reagerer de for langtsomt i aktier (køb).
      Det er hands-off. Jeg har købt for 200K i Smart 10 og kommer til at realisere et tab på ca. 35K. Der er ikke noget smart over de porteføljer.

1 Reply Last reply
      0

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

With your input, this post could be even better 💗

Tilmeld Log ind

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld

• Login or register to search.
      • First post
        Last post
      0
      • Debatforum
      • Seneste
      • Populære
      • Bruger