Matas - weekly - på vej i køb.
-
Bemærk den sidste uges stigning er sket under meget stor omsætning. Der venter os en positiv overraskelse onsdag.
-
Matas - ABG kursmål 60, køb.
-
Matas: ØU har sat den på spekulativt Buy
-
Er kommet med regnskabet - ser first hand fint ud
-
De sidste kvartaler har efter min overbevisning gjort MATAS til en fin turn-around. Først en fin stabilisering og NU .. i lyset af Corona, et særdeles flot regnskab. Kursen er præget af at investorerne tror at MATAS er en synkende skude, og det er en helt forkert attitude, tværtom. MATAS nære forhold til sit kundesegment er solidt og positivt.
MATAS gør det godt, har vækst og er oven i købet i direkte afkast pænt attraktiv. Rent køb !
Jeg tror investorerne stille og roligt vil se det og købe stabilt op i aktien.
mvh
Ps. Direktionen er fuldt klar over at visse butikker er mere eller mere rentable. Der skal stadig "tilskæres" men ledelsen har HELT styr på det og imedens vokser profitabiliteten. JEG ser en succesful turn-around i fuld sving.
-
Matas - Børsen havde igår en artikel. (kræver abb)
Matas-boss: Vi er på tre uger rykket tre år frem
“Coronakrisen har ikke været god for Danmark eller for os, når vi kigger på bundlinjen, men der er ingen tvivl om, at når vi kigger på det digitalt, har vi oplevet dage, hvor salget er steget 1000 pct
borsen.dk (borsen.dk)
Kursen faldt lidt henimod luk i lyset af US, så der kunne måske blive et godt formiddags tilbud idag ?
:-))
-
ABG har købs anbefaling. Kursmål 68.
Matas virker samfundssind, tilbagebetaler 13 mio i Corona hjælp. Ok for mig, selvom værdien i Matas kunne være de 13 mio mere værd. Flot af ledelsen.
Brug Matas istedet for "Normal".
-
Nordea kursmål 64, købsanbefaling
-
SEB hæver target fra 75 til 90 - fortsat Buy
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind