AMBU
-
Ambu - ma20 nu på vej over ma50. Dermed kan næste golden cross formodentlig tages hul på snart (ma50/200)
mvh
-
Meget svær at være præcis i dette miljø. Jeg betragter dagskursen som meget fornuftig og aktien er stærk på mellem/lang sigt. Jeg forventer stigninger, men dette marked kan lynhurtig trylle sukker om til salt. Aktien i sig selv er jeg positiv stemt for, da jeg har svært ved at se hvad der kan gå galt. Dygtig og beskeden ledelse, stabil fremadskridende pipeline og ingen gæld. Og bakterie frie løsninger .. what's not to like !
-
Ambu - closeup og betegnelser:
-
-
Styrken vokser stille og roligt og vil ende i en eksplosion. Husker du ovenstående graf ? - prøv nu at se ma50/ma200. (15 min. chart).
mvh
TheNote -
Ambu - eksplosionen kommer når MACD dayli snart er færdig med sin bundvending og indleder opkrydsning. En smule tålmod .... timer, et par dage ?
(imho)
mvh
-
Ambu - MACD er nu så tæt på lift-off (bundvending) som man kan komme, og stadig købe til en god pris. Herfra plejer det kun at gå EN vej.
-
Ambu - sætter vi MACD og trading kanal sammen ses det ret tydeligt. Nå, men "the big guys" decides" omkring eksakt timing. Der kan vi små jo kun pippe lidt. Men .. hvis jeg var shorter ville jeg begynde at få svedige håndflader !
mvh
-
Ambu - hej kære Mads.
Ingen krystal kugle, men .. Hvis du nu bare kiggede ALLE de grafer igennem som i foregående indlæg er vist, så ville du se et statistisk mønster, som man pr. erfaring/empirisk set ofte ser udløse positive kursreaktioner. Der er ingen garanti men en overvejende sandsynlighed for succes. Men der ligger naturligvis flere forhold til baggrund for at Ambu i dag netop bliver en succes som ikke nødvendigvis er TA baserede. Aktien er generelt en positiv historie, HAR allerede været over vores niveau og anses som en fortsat positiv historie. Folk vil derfor gerne med når den rykker. Ikke alle aktier med samme mønster ville nå samme resultat. Næste uge bliver spændende, shorterne bliver jo også på et eller andet tidspunkt nødt til at gøre et modtræk, så vores tur bliver næppe skvulpefri. Men .. en langsigtet stærk aktie at have i sin portefølge. Bare Trump nu holder sin kæ**.
mvh
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind