Olie aftale - tank falder - reelt stadig for meget olie
-
Det ser ud til der laves en aftale om reduktion af olie produktion - fir meget at se vil den stadig være for høj ift produktionen og Tankskibe vil blive hyret ind til at opbevare olien - derfor er jeg overbevist om tankraterne stadig vil holde sig oppe på meget højre niveau end sidste år - da jeg ikke kam handle aktier i dag pga påsken, valgte jeg ud fra den tese at købe op igår i Interenational Seaways og Scorpio Tankers - herudover har jeg Tsakos.
På trods af faldet lige nu er jeg tilfreds med disse investeringer da begge disse handles omkring 50% af indre værdi af deres egenkapital samt fordi jeg ved de har tjener rigtig mange penge i år og det tror jeg uændret de vil.
-
OPEC : The 9th (Extraordinary) OPEC and non-OPEC Ministerial Meeting concludes https://www.opec.org/opec_web/en/press_room/5882.htm
Aftalen som blev indgået - uændret alt for meget olie - dermed lav olie pris
Tank steg kraftig efter stort fald fra morgen af
-
Enig jeg har bare valgt udfra hvor analytikkerne mener der er mulighed for størst stigning
-
https://oilprice.com/Energy/Oil-Prices/Oil-Could-Fall-Back-To-20.html
10 mill ned men kun for 2 månneder, derefter 8 mill b/d, og derefter 6 mill b/d! Og så lidet fra de andre producenter.?
Olieprisen vil forblive lave en rum tid endnu, særlig set i lyset af det nuværende forbrug og de overfyldte lagre.
-
Min vurdering er at der er problemer med Mexico aftalen - Trump har sagt at det tager USA "ansvar for" reelt - bliver der alene cuttet 100.000 tønder derfra - da vide hvad de andre OPEC +++ siger til det...
For mig at se er der ikke stor vilje fra USA og Mexico at bakke aftalen op - de vil bare lade "market" klare det. Nå vi må se hvad weekenden viser..
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind