Olieprisen dropper? Betyder det noget for aktionærerne?
-
Tror desværre vi p.t. befinder os i en situation, der minder om, hvad der skete i Rumrejsen 2001, da HAL tog magten og overtog styringen. Jeg tror ikke, det er rationelt tænkende homo sapiens spekulanter i olie, der over natten har sent prisen ca. 30% ned.
-
Thumbs up for citat
Jeg selv har altid haft en "tyrkertro" på, at homo sapiens spekulanter normalt vil være en korregerende faktor på ethvert marked. Dvs. Sælge når priser stiger, og købe, når de falder, men det er nok lidt naivt i vor tid 
-
Du har da ellers negligeret den uro, så hvorfor skulle der komme et handels stop?
Ved du hvad et lukket markedet betyder, som du skriver?
-
Vi har allerede ramt sp500 futures circuit braker...
-
Det er fandme vildt at være vidne til.
Vi er egentlig ikke så langt fra toppen som man burde tro, men det glemmer man, da det har været så voldsomt.
Det minder mig lidt om tiden efter Lehmann Brothers. Alting faldt, dag efter dag.
Selv guld falder, hvilket ikke giver mening, udover at der er tradere og fonde, der likviderer guld for at kunne betale margin calls. Det er voldsomt.
-
Vi er ikke engang nede ved okt. 2019 niveauet. Faldet er indtil nu ca. 16% fra toppen og ca. 7% fra niveauet 1. jan.
https://www.tradingview.com/symbols/OMXCOP-OMXC25/
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind