Simcorp, For første gang ...
-
For første gang i nyere tid en lille skuffelse. Både i resultat og forventninger. Æv ...
https://www.simcorp.com/en/investor/financial-reports
mvh
TheNote -
jo, men ikke fordi jeg forventede dårlige resultater. Og Goldman Sachs har med et kurstarget på 1000 vist også misset noget i markedet. Medmindre de med vilje solgte til "os". Jeg solgte pga. nyhederne om virus og den pludseligt faldende kurs. Jeg sælger altid, når en aktie ikke gør hvad jeg forventer. Så må det jo være fordi der er noget man ikke har forstået, altså .. ud ! Mit stoploss ligger typisk på max 3 % medmindre det er "forventelige" udsving inden for standardafvigelse. Simcorp plejer at være en positiv oplevelse, så jeg tænker dette vil være en overraskelse for de fleste.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind