Heliac
-
Det ser meget interessant ud, det danske firma Heliac; kan levere varme billigere and naturgas.
Er der nogen der ved sticker navnet på firmaet, måske ikke noteret? Jeg kunne godt tænke mig at investere nogle kroner i dem.Det begyndte med yoghurt - nu står to danske iværksættere på kanten af et stort solvarme-eventyr
Metalskabets låge er helt smeltet. Det samme er cola-dåsen, som Jakob Jensen viser frem som et eksempel på, at Heliacs opfindelse producerer varme. Meget varm varme, faktisk.
Finans (finans.dk)
-
Ser ud til det er et ApS og ikke et A/S:
https://cvrapi.dk/virksomhed/dk/heliac-aps/35841911 -
Hej Kyed. Nej, der er ikke mange aps´er der er børsnoteret
Men du kan bruge en dags tid på at søge oplysninger om deltagerne, herunder registrerede bestyrelsesmedlemmer. Så får du en lille fornemmelse om baggrund. Jeg har brugt et par minutter - og umiddelbart ser det da ud til, at der er seriøse mennesker involveret. Men det er ikke min boldgade, så et tip: Søg via selskaber, bestyrelser, og dan dig et overblik.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind