Måske skal man passe på :)
-
Langer mener det kan gå meget højere op. Det er ikke usandsynligt. Men det bør nok bemærkes at Langers portefølje havde et afkast omkring nul i 2019 (iflg. artiklen) hvor OMX C25 steg 26%...
Langers Skarpe: Derfor kan aktiemarkederne gå meget højere op
Det styrende amerikanske aktiemarked kan uden tvivl gå meget højere op fra det aktuelle niveau. Men der er tale om en svær linedans, hvor balancen hurtigt kan gå fløjten. Balancen består i, at den amerikanske økonomiske vækst skal holde sig tæt på det aktuelle niveau omkring to procent med usikre fremtidsudsigter. Altså hvor den amerikanske […]
Økonomisk Ugebrev (ugebrev.dk)
-
I en anden tråd blev der spurgt, hvem andre end private amatører der underperformede markedet. ...
Der skal godt nok meget uheld til at holde et nul, når markedet stiger 30%. Og nu - 30% højere oppe - er han så gået 65% ind. Det er det stof, bobler laves af.
-
Det passer meget godt med mit billede. Jeg er mest nervøs når alle er enige om at nu stiger det. For så er der ingen til at købe.
Hvis mange af de professionelle siger at aktier falder, så er jeg rimelig rolig - for flertallet tager fejl.
Så når fx. PFA tager fejl og skal ændre aktieandelen, så er der plads til stigninger.
Jeg tror C25 kan stige til 1400 før næste nedgang af betydning. Specielt hvis Novo får vækst igen.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind