Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

Enphase Energy, Inc. (ENPH)

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
4 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • TDT123T Offline
    TDT123T Offline
    TDT123
    wrote on sidst redigeret af

2020 starter ud på den helt rigtige måde, når der kommer til sol/energi sektoren, jeg glæder mig til næste Q som kommer den Next Earnings Date feb 26, 2020

80571_ENPH_29.25_3.13_11.96__Enphase_Energy__Inc.___Yahoo_Finance.png

1 Reply Last reply
    1
    • TDT123T Offline
      TDT123T Offline
      TDT123

https://www.chartmill.com/stock/quote/ENPH/fundamental-analysis?utm_source=stocktwits&utm_medium=FA&utm_content=ENPH&utm_campaign=social_tracking

1 Reply Last reply
      0
      • TDT123T Offline
        TDT123T Offline
        TDT123

Så runder vi snart 100$ det sgu vildt, og Spwr er også ved at have styr på butikken...

87333_Skaermbillede_2020_10_05_kl._19.24.54.png

1 Reply Last reply
        1
        • TDT123T Offline
          TDT123T Offline
          TDT123

Glemte lige at nævne Icet og Allin2much ( som pt er forsvundet fra debatterne ) kom med anbefalingen mellem 2-3$ det har være en vild tur, jeg har taget min investering ud og noget gevinst, og køre vider på gevinsten, som varmer dejligt i potten.....

1 Reply Last reply
          1
          • TDT123T Offline
            TDT123T Offline
            TDT123

Shit 108$ hvornår stopper raketten .... grinte da DB smed et kursmål på 120$ i ca. 10$ tænkte der var kommet et 0 for meget på... er jeg den eneste som har poster i energisektoren US ... og tak til Ticker:Plug ticker:Spwr. Som Begge snart runder 20$ Det regnede jeg faktisk ikke med allerede i år.... vildt/ trukket min investering i plug ud, og køre vider på gevinsten/ Spwr skal lige ramme 20$ så det 100% og så trækker jeg hele investeringen ud, og fortsætter med gevinsten

87404_Nby___Stock_Portfolio_og_Tracker___Yahoo_Finance.png

1 Reply Last reply
            0

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

With your input, this post could be even better 💗

Tilmeld Log ind

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld

• Login or register to search.
            • First post
              Last post
            0
            • Debatforum
            • Seneste
            • Populære
            • Bruger