Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

DLH

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
6 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • MatchM Offline
    MatchM Offline
    Match
    wrote on sidst redigeret af

Lidt over klokken 18 i dag har DLH meddelt, at de er blevet solgt til to nordiske træforhandlere. Da salgsprisen er oplyst til 112 mio. Kr. Og børsværdien af DLH ved børslukketid i dag var 73 mio. Kr. Kunne der alt andet lige være en pæn gevinst til aktionærerne i morgen. Meddelelsen kommer samtidig med en nedjustering fra DLH.

1 Reply Last reply
    1
    • A Offline
      A Offline
      Arne_A

forventet indre værdi ved transaktionens afslutning er af bestyrelsen opgjort til 1,91 kr pr. aktie. Heraf er der stillet garantier i forbindelse med handlen på små 0,50 pr. aktie, så jeg synes ikke, at det er entydigt, at der skal komme en "pæn" gevinst i morgen.

1 Reply Last reply
      3
      • tommycarstensenT Offline
        tommycarstensenT Offline
        tommycarstensen

Bestyrelsesformanden tjener i hvert fald en skilling på warrants og ekstraordinært vederlag jævnfør punkt 2 og 3 i dagsordenen for den ekstraordinære generalforsamling 🙂 Med small cap (jeg tænker også Harboe) er det altid en god idé at tjekke, hvem der har flest aktier/stemmer. Det bliver interessant at følge den til dørs 🙂

DLH A/S - Indkaldelse til ekstraordinær Generalforsamling
        https://oasm.finanstilsynet.dk/dk/vismeddelelse.aspx?aid=9e331213-c58f-4eee-98c4-84c4cfb17554

DLH A/S indgår betinget aftale om salg af alle driftsmæssige aktiviteter
        https://oasm.finanstilsynet.dk/dk/vismeddelelse.aspx?aid=0d714f23-9d7b-4231-82bb-d697a7934e9d

1 Reply Last reply
        4
        • A Offline
          A Offline
          Arne_A

grådighed har gode kår.

1 Reply Last reply
          3
          • H Offline
            H Offline
            Hyggefyren

Jeg er enig TC.
            Jeg kan desuden heller ikke regne de 1,91 kr. hjem, hvis man også skal kompensere alle dem med warrants, som jeg kan regne frem til udgør 7.800.000 aktier.

1 Reply Last reply
            2
            • M Offline
              M Offline
              Martin7100

Har du en agenda, vi andre ikke kender til?

Nu fulgte jeg op på dit Rovsing indlæg, hvor du FREMHÆVER deres omvendte aktiesplit som noget POSTIVT -
              hvem er bestyrelsesformand - Michael Shlomo Gabriely Hove

Nu skriver du om DLH, og UNDLADER, at skrive om WARRANTS og VEDERLAG
              hvem er bestyrelsesformand - Michael Shlomo Gabriely Hove

1 Reply Last reply
              2
              • MatchM Offline
                MatchM Offline
                Match

Hej Martin
                Jeg kan konstatere, at DLH gav en fin gevinst efter offentliggørelse af meddelelsen. Det var mit budskab.

Om Rovsing gør det samme efter Q1 på mandag er mere usikkert. Jeg gør opmærksom på, at Rovsing producerer produkter af høj kvalitet, og dybest set på samme bane som GomSpace.

Der er så godt nok - endnu - ingen indtjening bag produktionen, så hvis man tror på, at det vil komme, køber man selvfølgelig Rovsing.

Dine antydninger om anden agenda bag mine indlæg kan du spare dig. Jeg ved, hvem der er bestyrelsesformand i alle de selskaber, som jeg investerer i, og nu er du med til at trække debatniveauet betydeligt ned.

1 Reply Last reply
                0

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

With your input, this post could be even better 💗

Tilmeld Log ind

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld

• Login or register to search.
                • First post
                  Last post
                0
                • Debatforum
                • Seneste
                • Populære
                • Bruger