Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

Wirecard

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
6 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • B Offline
    B Offline
    busman3
    wrote on sidst redigeret af

Hvad mener i andre om 20% fald i wirecard efter artikel i Financial Times beskylder dem for at være uærlige, med salg og fortjenester

1 Reply Last reply
    0
    • T Offline
      T Offline
      Thorkild01

Har selv en ret pæn portion Wirecard (250 stk.). Det seneste år har selskabet jo nærmest ligget i krig med en FT journalist, og det er mit indtryk at man skiftes til at styre dagsordenen. I dag er det åbenbart FT journalisten, og om et par måneder, når retsagen som Wirecard har rejst mod FT afgøres, er det forhåbentlig Wirecard, der får overtaget. Man kan jo kun håbe 🙂 Hvis ikke det viser sig, at Wirecard er en ny OW bunker, og man skal tror deres CEO, synes der jo at være tale om et selskab med et fantastisk potentiale.

1 Reply Last reply
      0
      • B Offline
        B Offline
        busman3

Det er god nok ikke nemt at vær investor her. Ja lad os håbe der kan falde ro over sagen og prisen på aktien stiger,

1 Reply Last reply
        0
        • T Offline
          T Offline
          Thorkild01

Hvis du er interesseret kan du finde en fantastisk detaljeret update her til aften på Handelsblatts hjemmeside, se
          https://www.handelsblatt.com/finanzen/anlagestrategie/trends/zahlungsdienstleister-erneute-zweifel-an-bilanzierung-lassen-wirecard-aktie-abstuerzen/25117436.html

1 Reply Last reply
          0
          • B Offline
            B Offline
            busman3

Tak for det , desværre er min tyske kundskaber ikke i top, så jegvil ikke betale en abonnement for at læse hele artiklen, men jeg forstår kernen i sagen, jeg trøste mig selv ved at aktien rettet sig lidt idag og jeg vil holde tæt øje på den det næste stykke tid for at se om jeg vil tage en tab, eller venter og ser om den kan blive til noget

1 Reply Last reply
            0
            • Helge_LarsenPI-redaktørH Offline
              Helge_LarsenPI-redaktørH Offline
              Helge_LarsenPI-redaktør

Wirecard faces calls from analysts for information on its accounting
              Analysts also call for the auditor of the German fintech group to review allegations over book-keeping...

https://www.ft.com/content/04706e68-f029-11e9-ad1e-4367d8281195

1 Reply Last reply
              0
              • B Offline
                B Offline
                busman3

Måske er det tid til a overveje at sælge med tab,
                men jeg venter lidt, og ser hvordan det går. Lyder lidt som fingerprint Card i sin tid

1 Reply Last reply
                0

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

With your input, this post could be even better 💗

Tilmeld Log ind

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld

• Login or register to search.
                • First post
                  Last post
                0
                • Debatforum
                • Seneste
                • Populære
                • Bruger