Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

Anavex og CNS

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
615 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • K Offline
    K Offline
    Kyed01
    wrote on sidst redigeret af

De holder presse konference kl 0830AM ET (eastern time saa New York.

1 Reply Last reply
    0
    • D Offline
      D Offline
      deleted-user

Anavex - confirmed the precision medicine approach of targeting SIGMAR1

Udover selvfølgelig de positive resultater, bekræfter forsøget deres MOA - den upstreame virkemekanisme, som med stor sandsynlighed vil kunne gavne rigtig mange andre CNS indikationer!

CC nu kl. 14.30.

Hvornår ser vi så nye kursmål - partneraftaler og meget andet er nu i spil hvornår det skal være!
      Sluserne er lige blevet åbnet - tror dog at markedet, fordi Anavex har kørt så ekstremt under radaren, skal have tid til at få tingene og casen til at synke ind.

Investeringen er dog nu blevet meget mere end en lottokupon og meget mindre risikabelt!

1 Reply Last reply
      3
      • T Offline
        T Offline
        Thorkild01

Bliver spændende at se effekten på dagens omsætning.

1 Reply Last reply
        0
        • D Offline
          D Offline
          deleted-user

Anavex - signifikant effekt i både høj og lav dosis.

Der var signifikant effekt i både 50 og 30 mg 2-73 i det primære CDR endpoint!
          Ingen bivirkninger!

Analysen af de sekundære endpoints pågår og vil blive præsenteret Peer - review afhandling og udgivet i anderkendt tidsskrift/medie.
          De samlede resultater vi blive fremlagt og gennemgået på en senere konference.

Kun 2 sølle spørgere på CCen - fortæller jo alt om, hvor ukendt Anavex og deres case er for største delen af markedet. - men det skal nok komme.
          Vigtigst er at skidtet virker og på den måde, som Anavex havde bygget hele deres teori på!

Er spændt på at se en reaktion fra de australske sundhedsmyndigheder TGA - mon ikke Parkinson patienterne her ligesom de australske Alzheimer patienterne også vil kæve adgang til 2-73 i form af en SAS?
          En Provisional Approval er også rykke et stort skridt nærmere i Australien!

1 Reply Last reply
          5
          • SolsenS Offline
            SolsenS Offline
            Solsen

Det må være fordi man ikke har sekundære endpoints endnu, at kursen ikke eksploderer. Burde være mindst +100% hvis der er noget om snakken 🙂
            Solsen

1 Reply Last reply
            1
            • E Offline
              E Offline
              elssan

Det er super positivt! Signifikant effekt og ingen bivirkninger! Håber Anavex har styrke nok og har de rigtige kontakter til at udnytte dette guldæg.
              Så sejt Tasso1, at du igen og igen har forklaret det specielle ved dette molekyle. Håber sundhedsmyndighederne får øje på det, så Anavex ikke bliver klemt af fx Biogen og andre med stærke interesser i dette felt.

1 Reply Last reply
              2
              • M Offline
                M Offline
                Makingmoney

Ja, meget skuffende. Tænker at anavex nu sender nye aktier i handel, og (håber) det er grunden.

1 Reply Last reply
                0
                • TDT123T Offline
                  TDT123T Offline
                  TDT123

Det burde alt andet lige. fremadrettet være et stort plus for vores lille Anavex/ om der skal hentes flere penge i market er ikke til at vide.....
                  der er ikke den store gevinst at henter, hvis man lave en emission med nuværende kurs, hvis det altså skulle være et kort anavex ville smide efter denne pr. kursen kunne godt ende omkring neutral....

87631_Stock_Portfolio_og_Tracker___Yahoo_Finance.png

1 Reply Last reply
                  0
                  • TDT123T Offline
                    TDT123T Offline
                    TDT123

Sjovt min vedhæftet fil, gad ikke følge med

87632_Stock_Portfolio_og_Tracker___Yahoo_Finance.png

1 Reply Last reply
                    0
                    • D Offline
                      D Offline
                      deleted-user

Anavex - Lidt reaktioner på Parkinson nyhederne.

Just a moment...

favicon

(insiderfinancial.com)

Optioner udløber i dag - markedetudbyderene ønsker ikke at tabe penge på de relativ mange 5 $ optioner.

Mandag burde kursen ikke være underlagt den del - så er der kun shorterne tilbage, der vil kæmpe med næb og klør for at begrænse deres tab.

1 Reply Last reply
                      1
                      • K Offline
                        K Offline
                        Kyed01

Jo saa godt artiklen.

En skribent paa InvestersHub som ved utroligt meget om AVXL skriver at artiklen er meget nøjagtig.
                        Der lover godt for fremtiden.

1 Reply Last reply
                        1
                        • D Offline
                          D Offline
                          deleted-user

Anavex - Ja - The Insider Financial har fulgt Anavex i min. 5 år.

De har altid haft et positivt syn på casen og har haft gode analyser, dog uden at gå dybere ned i videnskaben, som enkelte andre - vi tage dog al positiv omtale med.

1 Reply Last reply
                          2
                          • K Offline
                            K Offline
                            Kyed01

God morgen fra Thailand.

Her er en anden skribent som også er meget positiv.
                            Paa InvestersHub er AVXL tråden rødglødende, det er svært at ikke blevet revet med. Tror nok at jeg bliver nødt til at sælge 20-25% af mine Hansa Bio aktier på mandag og købe flere AVXL, hmm det skal der lige fintænkes lidt over.

https://piotrpeterblog.com/

1 Reply Last reply
                            2
                            • TDT123T Offline
                              TDT123T Offline
                              TDT123

Spredning.... jeg har selv Hansa bio, og dem bliver der ikke solgt fra af.... jeg tror stadigvæk der er tid at løbe på hvis man vil supplere op i Avxl, forventer nemlig ikke vilde stigning endnu, jeg tror der skal mere data til.....
                              men jo det ville være dejlig med flere æg i kurven, men er det investor smart....

1 Reply Last reply
                              1
                              • M Offline
                                M Offline
                                Makingmoney

Man skal i høj grad passe på med at lade sig rive med. Der er mange meninger om de nye resultater. Når man læser dem med positive briller på,er det bedste argument til nu som jeg har set: Missling ville ikke vente med at offentliggøre tallene til conference/peer rewiev hvis de var ringe, ydmyge sig selv. Indtil da kan man jo bruge 2 min på denne https://m.youtube.com/watch?v=vB-9QVbKNTY eller en af de mange andre om emnet.

God søndag

1 Reply Last reply
                                2
                                • K Offline
                                  K Offline
                                  Kyed01

I har selvfølgelig ret og jeg har tænkt lidt over det og kommet frem til at jeg nok ikke skal forøge min position, den er allerede ret voldsom i mit portfolie.
                                  Grådighed kommer man ikke langt med når man handler aktier.

1 Reply Last reply
                                  0
                                  • T Offline
                                    T Offline
                                    Thorkild01

Tror det er en god ide at vente og se tiden an. Jeg har selv en mindre spekulativ position. Det jeg har hæftet mig mest ved ang. AVXL er den ret lave daglige handelsvolumen og den noget ekstreme ejerstruktur. Individuelle "insiders" har således knap 2%, og institutionelle "insiders' knap. 20%, medens resten ca. 75% af de cirkulerende aktier ligger hos "general public" hvilket vil sige personer som du og jeg. Sammenlignet med andre biotech selskaber, jeg selv har aktier, fx. BCLI er ejersammensætningen hos AVXL ret ekstrem. NB. I denne uge var der en dag, med en meget høj handelsvolumen, så måske er ovenstående data hentet fra Simply Wall Street ikke mere korrekte. Men jeg tror som sagt den p.t. ret ekstreme ejersammensætning er et forhold, det er vigtigt at holde øje med.

1 Reply Last reply
                                    0
                                    • M Offline
                                      M Offline
                                      Makingmoney

Thorkild, jeg er helt enig. Vi vil gerne se en hånd på kogepladen fra ledelsen, ikke kun fingre, endda billige fingre. Der ER bare noget mærkeligt i at vi ikke stiger mere. Dette helt konkret målt op på andre bioteks, og deres stigninger ved den slags positive udmeldinger. Vi kan ikke længere tale om at vi flyver under radaren. Vi skal ikke meget højere op i kurs, så halvere jeg min position, uanset at jeg nu har ventet så længe.

Pøj pøj til os

1 Reply Last reply
                                      1
                                      • D Offline
                                        D Offline
                                        deleted-user

Anavex - Vi mangler hard data til at underbygge de sidste positive udmeldinger fra Anavex - og derfor ser vi også den svage reaktion fra markedet.
                                        Men som MM skriver, så må de være særdeles positive, når CEOen vil præsenterer dem på en konference, sammen med de superlativer der blev hæftet på resultaterne.
                                        Det vi fik fra Anavex, var en besked til os investorer, der er inde i casen og har presset på og holdt Anavex op på udgivelsen af data fra Parkinson. ( Jeg har selv sendt flere mails til IR )
                                        Dette er nok for mig lige foreløbig og nok til at jeg på mandag øger min position med + 100.000 kr.
                                        Meget af usikkerheden er nu blevet fjernet!

1 Reply Last reply
                                        3
                                        • TDT123T Offline
                                          TDT123T Offline
                                          TDT123

Tasso1 jeg ved du har fulgt denne i mange år, og jeg under dig virkelig den helt store gevinst.... at smide 100k ind mandag, kan lyde voldsomt. Men hvis det kun er en brøkdel af ens portefølje så det ikke voldsomt, men er det 50% eller derover så det vildt.. men som skrevet det er så mega meget fortjent at du gå hele vejen med denne case.

Jeg har jo selv swinget en del, og har min ryg fri, hvis nu ballonen springer, og det hele fisser ud i ingenting....

Sidst men ikke mindst...........
                                          Fortsæt det gode arbejde, der er mange mdr i casen tilbage...

1 Reply Last reply
                                          1

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

With your input, this post could be even better 💗

Tilmeld Log ind

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld

• Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • Debatforum
                                          • Seneste
                                          • Populære
                                          • Bruger