Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

Thin Film Electronics ASA

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
11 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • C Offline
    C Offline
    Cykler
    wrote on sidst redigeret af

Den Norske aktie her har jo været meget populær den sidste tid - og er steget pænt på næsten daglig basis. Så nu købte jeg mig ind i morges, og så valgte den at falde der efter. Tror dog på at det kun er midlertidigt - og ved godt at den er omtalt i millionærklubben som lidt af en lodseddel. Så jeg vil meget gerne høre Jeres andres holdninger til den? Hvor skal vi hen?

Ja jeg ejer 250000 aktier i Thin Film.

1 Reply Last reply
    0
    • faurschouF Offline
      faurschouF Offline
      faurschou

Produktet er i interessant, IOT skal nok på et tidspunkt gå hen og blive en fantastisk investeringscase. Men jeg tvivler på at det bliver Thin film, der baner vejen. Deres gæld er massiv, udvanding har leveret et stort antal aktier. Deres trackrecord med aftaler er dårlig.
      Der ligger en ca. 3 år gammel analyse her på Proinvestor, der er ikke sket noget banebrydende siden, mens gælden er steget betragteligt. https://nbg1.your-objectstorage.com/proinvestor-dev/forum/ir/cms/Analyse-af-Thin-Film-Electronics.pdf
      /faur

1 Reply Last reply
      4
      • C Offline
        C Offline
        Cykler

Tak for tippet faurschou. Det var god læsning.Sidste nyt er vist at de lige har sikret sig en god sum penge til det næste stykke tid, så de ikke umiddelbart vil komme i pengenød.

1 Reply Last reply
        1
        • K Offline
          K Offline
          Kyed01

Jeg købte også 50.000 til 0.26 så har tabt en del allerede men okay det var jo en lottery seddel så jeg vil ikke græde for meget over det.
          Jeg så at de har indkaldt til extraordinary meeting den 23 Oct, se venligt vedhæftede fil.

77357_eng_thin_film.pdf

1 Reply Last reply
          0
          • K Offline
            K Offline
            Kyed01

Hovsa vedhæftningen er væk, saa jeg prøver lige igen

77358_eng_thin_film.pdf

1 Reply Last reply
            0
            • K Offline
              K Offline
              Kyed01

Som jeg læser der kommer der en reverse split på 150:1.
              Quote:The Company's shares are consolidated so that one hundred and fifty (150) shares, each having a par value of NOK 0.11, are consolidated into one (1) share, having a par value of NOK 16.5, Quote ends.

Det er ikke godt, nok på tide at sælge og ta tabet eller hvad mener i?

1 Reply Last reply
              0
              • C Offline
                C Offline
                Cykler

Jeg solgte i går onsdag formiddag og tog tabet på 26% ved 0,201 tror jeg det var, da den for alvor gik under støtten på 0,230. Det gjorde ondt men den faldt så lige til 0,184 resten af dagen så det gjorde mig da lidt gladere - trods alt.Så nu ejer jeg ikke aktier i den mere.

1 Reply Last reply
                0
                • C Offline
                  C Offline
                  Cykler

Hvornår kom indkaldelsen til gf ud? Er det lige sket så det passer med et af de store fald i kursen?

1 Reply Last reply
                  0
                  • K Offline
                    K Offline
                    Kyed01

Den kom igaar og ja den begyndte at rasle ned, jeg så det for sent til at sælge.

Har lagt en salgs ordre in på mine nu, saa der bliver et heftigt tab men jeg har jo kun50k.

1 Reply Last reply
                    0
                    • N Offline
                      N Offline
                      not_shot

HOLD nu kæft hvor det sejler ovre i Thin-butikken. Det giver sgu ikke meget mening for mig. Jeg satte mine til salg i morges til 0.16 NOK men min bank ville ikke lade mig handle på grund af en system fejl antager jeg.

Så nu sidder jeg stadig med hele min beholdning der nu er oppe igen med + 10%, kurs 0.20..

Den er satme giftig den aktie.....!

Bliver siddene med min beskedne beholdning og ser hvad der sker for shits and giggles

1 Reply Last reply
                      1
                      • K Offline
                        K Offline
                        Kyed01

Nej det forstår jeg heller ikke.
                        Havde en markeds salgs ordre inde inden åbning så jeg fik mine solgt for omkring 0.171, har overhovet ikke regnet med at den ville stige igen?

1 Reply Last reply
                        0
                        • C Offline
                          C Offline
                          Cykler

Thin - Hej not_shot. Har du stadig din beskedne beholdning - og hvordan går det så for den?

1 Reply Last reply
                          0

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

With your input, this post could be even better 💗

Tilmeld Log ind

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld

• Login or register to search.
                          • First post
                            Last post
                          0
                          • Debatforum
                          • Seneste
                          • Populære
                          • Bruger