Optur i Genmab - Men er beartrenden brudt i grafen?
-
Genmab har været i nedtur i lang tid efterhånden. Men på det seneste er det væltet ind med gode nyheder, og aktien er steget næsten 40% sidenbunden.
Nu er det gode spørgsmål så om beartrenden er endegyldig brudt eller om der skal mere til. Det kigger jeg på i videoen her.
-
Har Genmab ikke dannet et omvendt-hoved-og-skuldre-formation? Skuldre i Juni og Januar/Februar og hovedet i Oktober.
-
Jo, muligvis. Men så længe den ikke kan sprænge beartrendkanalen, så er jeg ikke køber

-
Jeg venter også lidt endnu
-
Hejsa Hans Henrik, håber du kan hjælpe mig med hvor længe et "Moneyspot" typisk varer, selføgelig forskelligt, men min undren er om det kan det gøres på dags/uge charts eller om jeg skal betale for avancerede data osv.
Bruger du gratis data eller betaler du? og hvor?
Vh. Jon. -
Venter også! Har dog et frimærke
-
Hans-Henrik gik ind i forgårs.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind