Afgivelse af stop-limit ordre med uheldig udgang til folge
-
Jeg afgiver en stop limit ordre til den efterfolgende dag via min bank. Aktien indgaar I min portefolje og har en lukkekurs paa 49.84. Jeg vil sikre mig mod et betydeligt kursfald den efterfoelgende dag og laegger derfor en stop loss kurs paa 47.00 og en limitkurs paa 47.50. Naeste dag da borsen aabner eksekveres min ordre straks (til kurs 47.63), hvorefter kursen stiger til gaarsdagens lukkekurs paa 49.84. Kursen ender med et fald paa 1.5% ved lukketid. Forstaar ikke at min ordre eksekveres I det hele taget, er det mig som afgiver en forkert ordre?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind