Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

Træ og skov

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
0 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • L Offline
    L Offline
    LeonHobro
    wrote on sidst redigeret af

Hej,
    Ny her på siden og også helt ny når det kommer til aktier. Jeg har for nyeligt byttet karriervej og skal nu til at omskole mig inde for skov og træbranchen her i Sverige hvor jeg bor, hvilket gør at jeg har fået en del interesse i, at vide mere om hvordan man bliver skarp når det kommer til handel og prissætning af træ. Har indtil videre kunne læse mig frem til at det er en soft commodity i kategori med kakao, kaffe o.l. Men synes godt nok det lidt svært at finde gode ressourcer til hvordan man kommer igang med at blive skarp til at forstå hvordan mekanismerne bagom handel med træ (lumber) fungerer og hvilke signaler man skal holde øje med (vejrrapporter, guldpriser, oliepriser etc).

Er der nogen i dette fine forum som har lidt tips til hvordan man kommer i gang?

1 Reply Last reply
    0

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

With your input, this post could be even better 💗

Tilmeld Log ind

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld

• Login or register to search.
    • First post
      Last post
    0
    • Debatforum
    • Seneste
    • Populære
    • Bruger