Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

North Korea

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
4 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • H Offline
    H Offline
    HeyimnotCram
    wrote on sidst redigeret af

Nu er det ikke fordi at jeg længes efter sygdom og nød skibs katastrofer og pludselig død. Men det, der sker omkring North Korea kan have alvorlige konsekvenser for verdensøkonomien. Jeg fandt en video på youtube som mange flere bør se.
    https://www.youtube.com/watch?v=XP-jCPaLckg

1 Reply Last reply
    1
    • bgadkB Offline
      bgadkB Offline
      bgadk

Der kommer ikke til at ske noget med Nordkorea. Deres strategi er ikke at angribe, fordi så vil de blive udslettet, men derimod at være a "Crazy Fearsome Cripple", som ingen tør pille ved. Det er en perfekt strategi for at sørge for regimets overlevelse, hvilket er deres hovedbekymring.

Læs mere om deres strategi her:
      https://worldview.stratfor.com/article/missile-tests-and-north-koreas-strategy-survival

1 Reply Last reply
      2
      • P Offline
        P Offline
        PEMG

Klart Nord Korea ikke vil angribe nogen, det ville regne med diverse ting ned i hovedet paa dem skulle de goere andet end at skyde raketter ud i den blaa luft. Den mest utilregenelige faktor i dette spil er alles ven Donald som ret beset ikke aner hvad han foretager sig..... for mig foreligger den mulighed at bliver han meget mere presset paa hjemmefronten, er muligheden for at han vil traekke opmaerksomheden andetsteds hen til stede......endog meget til stede...

1 Reply Last reply
        2
        • bgadkB Offline
          bgadkB Offline
          bgadk

Det er svært at vide helt hvad Donald har tænkt sig at gøre. Jeg håber at han sikkerhedspolitisk og militært er som Reagan: En Chickenhawk, som kun tør invadere et land på størrelse med Granada.

Men helt sikker er jeg på ingen måde på Covfefe.

1 Reply Last reply
          0
          • P Offline
            P Offline
            PEMG

Donald D ved det heller ikke selv, det er morsomt som manden evner at skifte emne hver gang skoen trykker

1 Reply Last reply
            1

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

With your input, this post could be even better 💗

Tilmeld Log ind

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld

• Login or register to search.
            • First post
              Last post
            0
            • Debatforum
            • Seneste
            • Populære
            • Bruger