Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

GENMAB til Bl.a. Helge larsen

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
7 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • H Offline
    H Offline
    H._Pia
    wrote on sidst redigeret af

Når jeg læser debatten blandt de "kloge" kontra Helge Larsen, så får man indtrykket af, at Genmab vil stige ret kraftigt på de positive data, også når man ser Helge Larsen med tåre i øjnene i TV2 i aftes, men når man nu er ny investor, så er
    der ikke så meget at få tåre i øjnene af, når man har købt ved høj kurs, og der efterfølgende sker det stik modsatte, nemlig at kursen falder og falder.... Dvs. at den debat der foregår vedr. Genmab er det rene gæt eller???????
    (Jeg er dog klar over at der altid er en risiko for et fald)

1 Reply Last reply
    0
    • SolsenS Offline
      SolsenS Offline
      Solsen

Hej Pia

At have aktier er i Genmab kræver tålmodighed og en sikker hånd.

Kursudsvingene kan være uforklarlige og Genmabs tur ned ovenpå en afgørende, men ventet, godkendelse, er ikke undtagelsen. Ikke logisk men "sælg på facts" er ikke usædvanlig.

Darzalex ligner en mega succes og ASH først i december vil givetvis afdække potentialet yderligere - hvilket den altid positive og optimistiske direktør også siger.

At have en ambition om at gøre cancer til en kronisk sygdom er stor. Men jeg er overbevist om, at Genmab mener det, når de siger det.

Du skal have en langsigtet investeringshorisont så er jeg overbevist om, at du bliver belønnet. Kortsigtede kursudsving kan ingen gardere sig imod uanset hvilke kloge eller tossede man konsulterer.

Solsen

1 Reply Last reply
      2
      • Helge_LarsenPI-redaktørH Offline
        Helge_LarsenPI-redaktørH Offline
        Helge_LarsenPI-redaktør

Pia..Jeg byder aldrig ind med bud på procenter eller kroner på eventuelle kortsigtede stigninger oven på. Heller ikke i den aktuelle situation.

Jeg er ikke ansvarlige for alle de forskellige bud på kursstigninger eller fald som du kan læse her på siden eller i vores facebookgruppe.

Jeg understreger gang på gang risikoen ved at investere i biotek og andre volatile aktier. Ligesom at man altid bør starte med at investere meget små beløb (frimærker) i sådanne.

I Genmab er udgangspunkt mit udgangspunkt, at aktien skal købes med henblik på en langsigtet investering.

Du bør nok reflektere lidt over, hvorfor du købte aktien samt din strategi fremadrettet. Der kan komme dybe fald undervejs i alle gode aktier, som er i en stigende trend. Det sker ofte i Genmab.

Med venlig hilsen

Helge

1 Reply Last reply
        1
          Helge_LarsenPI-redaktør

Redigeringsfunktionen virker ikke. Her er derfor mit færdiggjorte indlæg:

Pia..Jeg byder aldrig ind med bud på procenter eller kroner på eventuelle kortsigtede stigninger oven på eventuelle nyheder. Heller ikke i den aktuelle situation.

Jeg er ikke ansvarlig for alle de forskellige bud på kursstigninger eller fald som du kan læse her på siden eller i vores facebookgruppe.

Jeg understreger gang på gang risikoen ved at investere i biotek og andre volatile aktier.

Ligesom at man altid bør starte med at investere meget små beløb (frimærker) i sådanne.

I Genmab er mit udgangspunkt udgangspunkt, at aktien skal købes med henblik på en langsigtet investering.

Du bør nok reflektere lidt over, hvorfor du købte aktien samt din strategi fremadrettet. Der kan komme dybe fald undervejs i alle gode aktier, som er i en stigende trend. Det sker ofte i Genmab.

Med venlig hilsen

Helge

1 Reply Last reply
          1
          • K Offline
            K Offline
            KRANEN1

Hvis man er kortsigtet investor eller ønsker lav risiko på sine investeringer skal man holde sig langt væk fra Biotek.

Al debat om fremtiden er pr. definition baseret på antagelser og gæt. Ellers kunne vi alle blive aktiemillionærer på kort tid 🙂

1 Reply Last reply
            3
              Helge_LarsenPI-redaktør

Med mindre man er kortsigtet trader der kører på dagsbasis eller timer sine sving og handel op til en begivenheder/triggere i selskabet.

1 Reply Last reply
              1
              • K Offline
                K Offline
                KRANEN1

Historisk set er det meget meget få som på sigt kan lave et afkast på day/swing trading og en evt. fremtidig trigger kan også gå stik modsat vej, hvis markedet allerede har indregnet en sandsynlighed for positivt udfald..

1 Reply Last reply
                1
                  Helge_LarsenPI-redaktør

Kortsigtede tradere går efter volatilitet begge veje. Det er der ofte i biotek.

1 Reply Last reply
                  0

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

With your input, this post could be even better 💗

Tilmeld Log ind

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld

• Login or register to search.
                  • First post
                    Last post
                  0
                  • Debatforum
                  • Seneste
                  • Populære
                  • Bruger