Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

Royal Unibrew - fald i kurs efter opjustering?

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
2 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • L Offline
    L Offline
    lequv6070
    wrote on sidst redigeret af

Efter offentliggørelsen af Q3 regnskabet opjusterede Royal Unibrew, hvilket medførte en kursstigning i dagene efter. Stigningen giver god mening for mig, men jeg har svært ved at forstå, hvorfor kursen rasler ned kort efter stigningen. Jeg har forsøgt at finde frem til, om der skulle være nogen selskabsspecifikke årsager, men det synes ikke at være tilfældet.

Er det udelukkende grundet uroen på de internationale markeder? (fald i oliepris, manglende vækst i Kina, uro i mellemøsten osv.)

Forhåbentlig er der nogen kloge hoveder, der kan svare på mit spørgsmål.

LQ

1 Reply Last reply
    0
    • S Offline
      S Offline
      stockfish

Som jeg ser var RU simpelhen kommet for højt op og uden udsigt til flere stigninger sælger flere ud. Det svage marked har så presset den yderligere ned. Jeg mener RU er Hold i det her kurs niveau.

1 Reply Last reply
      0
      • S Offline
        S Offline
        stockfish

Hvis du tror på aktien bliver du nødt til at give den mere tid 1-2 år eller ud hvis du ikke har.

1 Reply Last reply
        0

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

With your input, this post could be even better 💗

Tilmeld Log ind

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld

• Login or register to search.
        • First post
          Last post
        0
        • Debatforum
        • Seneste
        • Populære
        • Bruger