Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

NytomBioporto

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
5 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • Henrik_Skov_KejserH Offline
    Henrik_Skov_KejserH Offline
    Henrik_Skov_Kejser
    wrote on sidst redigeret af

Her er en update om forsøget der danner baggrund for FDA- ansøgningen... Det meste er 'old news' - faktisk 95% - MEN - der er en interessant linie nederst .... Processed innoverer 23rd... Så mon ikke der snart er en eller anden bevægelse henimod en afslutning på behandlingenaf ansøgningen ?

Iøvrigt ligner det en aftale (eller 2)inden årets udgang - i min optik...

301 Moved Permanently

favicon

(www.clinicaltrials.gov)

1 Reply Last reply
    1
    • Helge_LarsenPI-redaktørH Offline
      Helge_LarsenPI-redaktørH Offline
      Helge_LarsenPI-redaktør

Hvilken form for aftale?

1 Reply Last reply
      0
      • Henrik_Skov_KejserH Offline
        Henrik_Skov_KejserH Offline
        Henrik_Skov_Kejser

Hej Helge.. Long time no hear (or see) ... jeg tror at der bliver indgået minimum 1 - og op til 3 aftaler om distribution inden årets udgang. Det kan være med hospitalsorganisationer eller med andre medico-virksomheder. Siemens er - så vidt jeg kan se - stadigt et oplagt valg som samarbejdspartner i Europa - ligesom jeg tror at Abbott kunne være interesseret (også selv om de har deres egen urin-test)

1 Reply Last reply
        1
        • N Offline
          N Offline
          ndrs

Er den nu gal med vandrørene igen? Op til 3 distributionsaftaler til BioPorto på årets sidste børsdage i 2015, spår Henrik Kejser. Det må være årtiets største salgssignal i papiret din og firmaets historik in mente.

At BioPortos afsluttede studie er "processed" på clinicaltrials.gov, har intet med FDA at gøre, og betyder intet. Siden er også "processed" i dag d. 25. november.

1 Reply Last reply
          0
          • T Offline
            T Offline
            Teddyb

Har godt læst den....og det er ret spændende. Jeg forstår dog ikke, at du mener enkelte hospitaler skulle blive distributionspartnere (sådan læser jeg det du skriver), og jeg vil også gerne have uddybet, hvorfor du mener at Siemens og Abbott skulle blive ekstra tændt af netop denne rapport, da den ikke i mine øjne bidrager med noget, som de ikke ved i forvejen. Eneste faktor i min verden, der kan gøre en forskel er, at godkendelse bliver realitet...før er det ikke interessant for nogen partnere at gå ind i markedet.

1 Reply Last reply
            1
            • C Offline
              C Offline
              Christian.k

Vi lagde en købsanbefaling op i går, baseret på teknisk analyse: http://www.daytrader.dk/kobsmulighed-i-bioporto/

1 Reply Last reply
              0

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

With your input, this post could be even better 💗

Tilmeld Log ind

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld

• Login or register to search.
              • First post
                Last post
              0
              • Debatforum
              • Seneste
              • Populære
              • Bruger