Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

Pandora Q3 conf call

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
0 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • S Offline
    S Offline
    Sibelius
    wrote on sidst redigeret af

Jeg har gennem flere år følt mig som Jeppe i baronens seng, fordi mine klart største positioner har været i 1) Genmab og 2) Pandora. Ved Pandora Q2 conf call var jeg ikke imponeret over Anders Colding (som jeg ellers ser som bundsolid), men han virkede da kyst og usikker, og var undvigende eller usikker i sine svar. Derfor var det så glædeligt at høre ham i dag på Q3 conf call. Han udstråler nu at han er 110% on og fuldt ud forstår forretningen, og er begyndt at sætte sit præg på strategi og eksekvering.

Det undrer mig at så få interesserer sig for og debatterer Pandora - en aktie der har været på en næsten ufattelig rejse og som i dag rundede en markedscap på 100 mia DKK!

Jeg har solgt min position ned til 50% over det seneste år, og havde egentlig tænkt mig at gå længere ned. Men jeg tror jeg vil beholde min nuværende position en tid endnu. Jeg har hvertfald fået fornyet tro på at der er meget mere vækstpotentiale i Pandora, og at de - ikke mindst - har fået en CEO der fuldt ud forstår hvad der skal til for at bygge et globalt brand.

mvh
    Sibelius

1 Reply Last reply
    1

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

With your input, this post could be even better 💗

Tilmeld Log ind

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld

• Login or register to search.
    • First post
      Last post
    0
    • Debatforum
    • Seneste
    • Populære
    • Bruger