gratis handel med Us aktier..
-
hejsa
nu er det muligt at DL denne app til android, og handle us aktier gratis. Ved ikke præcist hvordan det virker, men dejligt at kunne handle gratis, hvis det virkeligt er tilfældet. Der er mange spændende aktier derovre, og hvis handelsomkostningerne kan holdes i bund, er jeg da fristet til nogle hurtige handler om aftenen.
https://www.robinhood.com/
ville egenlig have skrevet lidt mere om appen, men jeg kan hverken installere den på min samsung notebook eller sony smartphone. Ærgeligt - andre der har prøvet ?
ser ud til at appen kun er brugbar i US og australien og alaska af alle steder. Jeg vil komme tilbage med en rating når den er tilgængelig i europa/danmark. De tilbyder real aktier kurser, alt sammen uden gebyrer, der må være en hage et sted....
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind