Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

Biotec Pharmacon

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
26 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • M Offline
    M Offline
    MAB
    wrote on sidst redigeret af

Helt enig med dig der Helge. Vil du mene, at BP er godt positioneret til at få dette til at lykkedes, nu hvor de er helt fri til at forhandle med hvem de vil?

1 Reply Last reply
    0
    • Helge_LarsenPI-redaktørH Offline
      Helge_LarsenPI-redaktørH Offline
      Helge_LarsenPI-redaktør

Ja..det burde være rimeligt problemløst. Tror sagtens, at jeg personligt kunne få dem godt positioneret i Danmark og Sverige på ganske kort tid.

1 Reply Last reply
      2
      • M Offline
        M Offline
        MAB

Kan du så ikke lige få ansættelse hos BP og få den skude på ret køl Helge? 😉

1 Reply Last reply
        2
          Helge_LarsenPI-redaktør

En global udrulning er nok ikke lige min spidskompetence. Danmark kan jeg sagtens klare. Vor små firmaer i familien leverer i forvejen til alle apotekere, Matas og helsekost. I Sverige har vi gode partnere som gør det samme der.

1 Reply Last reply
          2
          • K Offline
            K Offline
            Kim.ca

Helge jeg er helt enig med dig i det, men tror næppe S.Lien vil den vej, hvis han overhovedet ved hvad vej de vil, det er helt uforståeligt at Woulgan Biogel ikke er på markedet endnu, og Lien har haft et ½ år sideløbende at kunne forhandle med andre i, men det ser ud som om, de slet ikke er direkte i forhandlinger med andre, hvad jeg håber ikke er sådan,men helt ærligt Helge, hvad med du overtager Lien`s job 3 mill om året er vel ok,Lien har ikke lavet meget for dem som jeg ser det.:)

Og helge, når man læser hvad de skriver på HO, så vil det jo nærmest tage flere år, at udrulle WB, så du kunne jo lære dem lidt, ser også Tellef O har ophøjet dig på FB hehe.

1 Reply Last reply
            1
            • P Offline
              P Offline
              POH

Er helt enig med Kim og som sådan tror jeg desværre ikke på Biotec Pharmacon mere- jeg mener at Oncology Venture på Aktietorget i Sverige har stort potentiale og måske på sigt har en fordobling eller mere af kursen som dags dato ligger på 11,87 SKK. Hvad mener du Helge og fik du set på ChemoMetec?

Mvh Peter

1 Reply Last reply
              1
                Helge_LarsenPI-redaktør

Oncology Venture ser spændende ud. Når jeg får bedre tid vil jeg lave en analyse på den. Regner med at få tid til at se på ChemoMetec i weekenden.

1 Reply Last reply
                0
                • M Offline
                  M Offline
                  MAB

Hej igen Helge

Nu er Biotec nede under 9 kr og fortsætter en tilsyndeladende katastrofal nedgang. Bare i dag har aktien været oppe på -10% på ingen nyheder.

Min tidshorisont er relativt lang (2-4 år), så den voldsomme nedgang rører mig ikke som sådan, hvis jeg stadig har troen på, at selskabet nok skal levere på et tidspunkt. Men lige nu er jeg i tvivl om, hvorvidt der overhovedet er noget selskab tilbage om 4 år.

Hvad er dine betragtninger på den seneste tids udvikling? Skal man tage sine store tab og rykke videre, før Woulgan helt skrottes, eller skal man blot væbne sig med tålmodighed? Hvorfor dælen er det så svært at få et godt produkt på markedet?

Alt indsigt værdsættes.

Jeg ejer selv aktier i Biotec Pharmacon.

1 Reply Last reply
                  0
                  • A Offline
                    A Offline
                    ARM

Fra Hegnar:

"Innlegg av: Jan Raa (18.08.15 14:48 ), lest 1952 ganger
                    Ticker: BIOTEC
                    Maa Seljelid og Raa paa banen?
                    Det har fra tid til annen, ofte her paa forumet, blitt saadd tvil om det biomedisinske grunnlaget for den aktive ingrediensen SBG i Woulgan, og om Woulgan har noen virkning. Kanskje denne tvilen har spredt seg langt utenfor rekkene av dem som skriver her, og derfor bidrar til aa rive grunnen vekk under Biotec. Det provoserer og fornaermer oss som har arbeidet paa beta-glukanfeltet i en mannsalder, naar feilaktige paastander om virkningen av et produkt som Woulgan ikke blir imoetegaatt, men blir hengende i lufta som alternative sannheter. Men saa lenge Biotec ikke makter aa slaa ned paa den slags bevisst eller ubevisst feilinformason, er tiden etter hvert moden for oss gamlegutta aa entre scenen. Det var Rolf Seljelid som formulerte ideen om SBG mot diabetiske saar, go han er ingen hvem som helst innen medisinsk vitenskap. Jeg kunne tenke meg aa invitere de store aksjonaerene - foerst og fremst - og alle andre som trenger aa faa reaktivert sin begeistring for Biotec, til foredrag der Rolf Seljelid og jeg trekker opp den biomedisinske bakgrunnen for selskapets produkter og hvorfor produktene fortsatt har en stor framtid innen medisinen. Biotecs styre er selvfoelgelig ogsaa velkommen, og de boer komme.
                    Jeg vet ikke enda hvordan dette skal organiseres rent praktisk, men jeg er sikker paa at det vil vaere en god investering for Biotecs aksjonaerer aa stoette initiativet. Jeg imoeteser reaksjoner paa et initiativ jeg tar uten at jeg har raadspurt meg med Rolf Seljelid paa forhaand. Men jeg kjenner ham saa godt at jeg er trygg paa at han stiller opp paa kort varsel - med begeistring.""

Jeg tror et sådant møde kan gøre meget godt foraktiekursen

1 Reply Last reply
                    0
                    • M Offline
                      M Offline
                      MAB

Jeg tror ikke, at markedet tvivler på, at Woulgan er et godt produkt - jeg tror, markedet tvivler på, at Biotec overhovedet kan få produktet ud af skuffen. Markedet er i hvert fald tydeligvis ved at prise det ind i kursen, at der aldrig kommer en synlig omsætning fra Woulgan. Jeg tror ikke, at et fagligt møde med Jan Raa hjælper på sidstnævnte problemstilling - desværre.

Jan Raa er i øvrigt en af de mest udtalte kritikere af det nuværende styre i Biotec. Han har sort på hvidt skrevet, at han ingen tiltro har til, at Biotecs ledelse kan tjene penge på Woulgan. At han stadig beholder sin relativt store aktiepost, hvis han intet håb har for fremtiden - ja det kan man jo så undre sig over.

Så længe jeg kan tro på, at Biotec før eller sidden kan få aftale med distributører af Woulgan, ja så bliver jeg i aktien. Men den tro er jeg desværre begyndt at vakle i. Der er i teorien mulighed for frit fald lige nu hele vejen ned til en kurs, hvor kun Arcticzymes er priset ind med et relativt konservativt PE, hvilket sagtens kunne være under 5 kr. aktien. Det er for mig som aktionær dybt frustrerende, fordi Woulgan virker til at være så åbenlyst godt et produkt med et enormt aftagermarked.

Suk.

1 Reply Last reply
                      0
                      • A Offline
                        A Offline
                        ARM

som jeg læser stemningen på diverse fora så er der mange som forbinder ørkenvandringen med S&N samt Liens uvilje imod at offentliggøre testresultaterne - med spekulationer om at produktet nok ikke har vist den effekt som den "troende" del af investorerne har påstået det har. Det er jeg ret sikker på at Jan Raa kan rette op på.

Lien er en katastrofe og det er ufatteligt at han ikke blev kastet ud allerede den gang de aborterede fase 3 forsøgene på grund af noget så elementært som svigtende kvalitetskontrol.

1 Reply Last reply
                        0
                        • K Offline
                          K Offline
                          Kim.ca

ARM det var ikke Lien som var CEO dengang faselll fejlen kom, men han blev CEO 2010 og allerede der gik han til S&N og satsede alt, og da kassen var ved at være tom, skrev han under på aftalen dec 2012, den vi aldrig har fået et glimt af hvad gik ud på, men ingen tvivl om, Lien bare gik efter den største, og ville skrive under på næsten hvad som helst, for at få en emission igennem straks i 2013,og at han ikke blev sparket efter denne fadæse er helt utroligt, jeg forstår simpelthen ikke de største aktionærer, og skal vi tro denne Maco på HO, så skal der vist en ny stor undersøgelse til for at kunne vise resultater frem mod diabetessår,
                          det troede jeg bare de havde rigeligt bevise på, men igen Lien virker ikke til at vide hvad han har med at gøre, forstår godt Jan Raa er sur, at se sit livsværk drives på den måde.

1 Reply Last reply
                          0
                            Helge_LarsenPI-redaktør

Just a moment...

favicon

(www.proinvestor.com)

1 Reply Last reply
                            0
                            • M Offline
                              M Offline
                              MAB

Det er meget glædeligt nyt. Endelig sker der noget. Hvordan ser du på denne aftale Helge? Hvilket kursinterval vil du mene, at denne nye udvikling kan komme til at retfærdiggøre?

1 Reply Last reply
                              1
                                Helge_LarsenPI-redaktør

Aftalen i sig selv kan reelt ikke retfærdiggøre en stigning i kursen. Den engelske firma er blot en medico-grossist med mange varer på hylderne. Den slags findes der et utal af i de enkelte lande verden over. Når vi får salgstal kan analytikerne og vi andre få sat nogle mere eller mindre realistiske kursmål på selskabet.

1 Reply Last reply
                                0
                                • M Offline
                                  M Offline
                                  MAB

Det giver mening. Ser du denne aftale som positiv? Eller er der tale om "too little, too late"?

1 Reply Last reply
                                  0
                                  • T Offline
                                    T Offline
                                    tnodland

Det engelske firmaet virker jo lovende, til tross for at det kun er en medico-grossist. Tidligere styremedlem fra S&N på toppen, med flere avhoppere fra S&N og andre. Men viktigst at de satser på produkter som har verdensledende teknologi, og at de har flere produkter som har blitt markedsledende. Noe av grunnen til at kursen steg betraktelig ved avtale, er vel en kombinasjon av at kursen var svært lav på åtte-tallet ved avtaleinngåelse, og at H&R Healthcare virker som en svært god match for Woulgan. Ingen konkurrerende produkter, og kan tjene gode penger på woulgan.

1 Reply Last reply
                                    1
                                      Helge_LarsenPI-redaktør

Det er jeg enig i.

1 Reply Last reply
                                      0
                                      • A Offline
                                        A Offline
                                        ARM

Professor Rolf Seljelid som er opfinderen af beta glucan fortæller her om hvordan han fandt stoffet samt meget andet uhyre interessant.

Læs og lær

http://www.aksjonsgruppa.com/#!To-Forsvarsverk/c21xo/54c3eb4f0cf2fadc224b0544

1 Reply Last reply
                                        0

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

With your input, this post could be even better 💗

Tilmeld Log ind

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld

• Login or register to search.
                                        • First post
                                          Last post
                                        0
                                        • Debatforum
                                        • Seneste
                                        • Populære
                                        • Bruger