Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

Lng

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
5 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • B Offline
    B Offline
    Breaking_News
    wrote on sidst redigeret af

Der har før været folk her på sitet, der har haft meninger om lng-sektoren og jeg var nysgerrig efter at høre lidt til jeres syn på branchen. Jeg har investeret i det amerikanske selskab cheniere, der inden så længe kan begynde at eksportere. Samtidig har virksomheden planer om at ekspandere yderligere. Jeg synes det ser spændende ud og overvejer at købe lidt op, da aktien er faldet lidt tilbage uden den store grund. Derudover har jeg også investeret i det selskab flex lng, der dog endnu ikke har nogen skibe og som jeg derfor betragter som en relativt langsigtet investering. Aktien vækster i øvrigt pænt ud den store aktivitet.

Iagttagere ser positivt på den form for skibstrafik: http://mobile.reuters.com/article/idUSL5N0YO1UZ20150602

Kortsigtet har der dog været problemer: http://mobile.reuters.com/article/idUSKBN0LH17Q20150213

1 Reply Last reply
    1
    • Helge_LarsenPI-redaktørH Offline
      Helge_LarsenPI-redaktørH Offline
      Helge_LarsenPI-redaktør

Tillykke..Flex LNG er pt oppe med 39% pga af nyheden om fusion:

Just a moment...

favicon

(www.proinvestor.com)

1 Reply Last reply
      0
      • B Offline
        B Offline
        Breaking_News

Tak skal du have. Så det godt. http://www.hegnar.no/bors/artikkel553270.ece Første gang at jeg prøver at lave over 40 procent på en aktie på en dag - også endda på en position, der lidt større end et frimærke. Nogen kan en langsigtet investering blive kortsigt : )Du har før udtalt dig positivt om branchen - hvad er egentlig dit take på lng nu? Tror du mere på fragt-delen som hoegh og flex eller eksport som fx. cheniere?

1 Reply Last reply
        1
          Helge_LarsenPI-redaktør

Cheniere er jeg glad for. Kigger stadig mere på LPG end LNG i transportsektoren:

Just a moment...

favicon

(www.proinvestor.com)

1 Reply Last reply
          0
            Helge_LarsenPI-redaktør

Måske man også skulle se lidt nærmere på Auroa LPG:

http://www.hegnar.no/analyser/artikkel552700.ece

1 Reply Last reply
            0
            • B Offline
              B Offline
              Breaking_News

Jeg vil prøve at følge den lidt. Dit fokus på lpg fremfor lng - er det på grund af, at du skønner, at det er lidt for tidligt med lng i transportsektoren? I øjeblikket overvejer jeg om det er tid til lidt mere køb af cheniere, mon ikke den seneste nedtur primært skyldes olieprisfaldet?

1 Reply Last reply
              0

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

With your input, this post could be even better 💗

Tilmeld Log ind

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld

• Login or register to search.
              • First post
                Last post
              0
              • Debatforum
              • Seneste
              • Populære
              • Bruger