SDRL regnskab ankommet
-
indtjening 0,32 dollar pr aktie i sidste kvartal. Knapt så godt som jeg havde set det, men jeg synes de overordnede informationer man får er dels at markedet er hårdt, men at de også har kontrol over situationen, så alt i alt så synes jeg egentlig det er ok.
På yahoo står der forventet 0,62 dollar/aktie, så reelt set så skuffer de, men de står godt i forhold til en opgang som nok skal komme.
Jeg ved ikke hvad ser skal ske. Mange af aktierne står med et halvt positivt og et halvt negativt ben, hvis man kun kigger charts. Det kan stige ret meget på kort tid, men de kan også få tæsk.
MACD ligger for næsten alle og vipper omkring 0, og det kan altid give nogle hurtige ryk.
-
Nettoresultatet er vel påvirket af ekstra store nedskrivninger. Ellers er resten lidt over forventning.
-
Jeg synes det er stærkt klaret. Jim Cramers side rådede som sædvanligt til at man skulle sælge fordi de måske tabte penge.
-
Seadrill - Pemexkontrakterne er sikre:
http://www.proinvestor.com/investornyt/212915/seadrill-pemex-kontraktene-er-sikre
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind